The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
:hug: - sille oli vain tullut kilometrit täyteen eli joutikin mennä! Ei muuta kuin uutta hankintalistalle tai sitten vemputtamaan ulkoilmaan :)..olikos se Mr. Ihkunen nyt vielä lomilla vai vasta myöhemmin? Esim. näin illasta on ihan kiva heittää lenkkiä kun hiukan viilentyy...
Nojoo, olihan se aika vanha mutta en nyt olis uskonut että tolleen yhtäkkiä vaan rämähtää.
Joku muu vekotin tulee seuraavaks jos ollenkaan..ihan pelkkä jumppapallokin olis kiva :) Miten tosta vemputtamisesta tulee ihan joku mielikuva..mitä en ehkä ulkona tekis :ashamed: mutta siis en mie oikeen osaa lähteä lenkillekään :) Että sisätilajumppaa mieluummin harrastan.

kahvikirahvi
Miks sulla oli stalkkausprofiili:O
Kaveri näytteli sieltä joskus tuttuja naamoja ja kävin stalkkailemassa, ilman tunnuksia ei pääse tarkastelemaan koko profiileja. Sit rekkauduin ja tietoina oli vaan ikä ja sukupuoli, niin ei jestas mitkä naurut sieltä sai kun epätoivoset pervopenat alko laittamaan viestiä kuvattomaan profiiliin :LOL: Otin sillon print screenejäkin niistä :D

Ja nyt muuten syödään |O. Alkaa olla himppusen nälkä kun päivällä on ollut pituutta enemmän kuin laki sallii. Tarjolla olisi caesar salaattia jokiravunpyrstöillä :p. Se kuka on kiltisti saa vadelmarahkaa jälkkäriksi.

Ai niin... sumpit tietty myös :p

Nojoo, olihan se aika vanha mutta en nyt olis uskonut että tolleen yhtäkkiä vaan rämähtää.
Joku muu vekotin tulee seuraavaks jos ollenkaan..ihan pelkkä jumppapallokin olis kiva :) Miten tosta vemputtamisesta tulee ihan joku mielikuva..mitä en ehkä ulkona tekis :ashamed: mutta siis en mie oikeen osaa lähteä lenkillekään :) Että sisätilajumppaa mieluummin harrastan.
:D - jaa-a, vai semmoset vemputtamiset mielessä :rolleyes:

Eeeh, kyllä mä ihan sitä tasamaatallausta tässä tällä kertaa tarkotin...

Jumppapallo on muuten ihana! Mulla itelläni ei ole sitä, mutta voi herran kiesus sentään kun sen päälle rötvähtää pitkin pituutta ketturoimaan selällensä, niin...johan kuulostaa terveeltä kun karmea sarjatulirutina ja -pauke pärähtää ilmoille :snotty:. Mutta tekee niin gutaa :)! Ja sen kanssa sitten vatsarutistukset ja punnerrukset sun muut venytykset että jos sille pallolle vaan tilaa on,niin hommaa ihmeessä.

• Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30094805:
Ja nyt muuten syödään |O. Alkaa olla himppusen nälkä kun päivällä on ollut pituutta enemmän kuin laki sallii. Tarjolla olisi caesar salaattia jokiravunpyrstöillä :p. Se kuka on kiltisti saa vadelmarahkaa jälkkäriksi.

Ai niin... sumpit tietty myös :p
Nam :p

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
jaahans, kepu ei sitten puhu mulle enää mitään
:O - siis mitä hittoja te miehet ootte menny taas vänkäämään :D? Sun kanssako Kepsikseltä meni punoituksen puolelle....

Oliko teillä etes kunnon aihekaan käsitteillä? Toisaalta - umpikimpurantti savolainen ja vänkkyrä lappilainen niin....:D vastuu ihan omilla korvillansa kummassakin tapauksessa

Voeta välliin :kiss:

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30094885:
Vaan nyt alkaa näyttää siltä, että en alakkaan hutkimaan luudalla teiän persuuksia :whistle:. Hyvä ruoka, parempi mieli :D.
mä söin ison hampparin muttei mun nälkä lähtenyt,siinä oli pihvi ja juusto valmiina ja ite lisäsin sit salaatitja ,maustekurkut ym et tuli siitä ihan täyteläinen mut kyllä mulle uppois toinenkin vielä:ashamed:

• Tykkää
...mulla on ollut aina pitkät/pitkähköt hiukset. Viimeksi oli tonne pimmeemmän silmän kulmille saakka ulottuvat mutta niitä sitten läksin nykertämään lyhkäsemmäksi, kun meinas mennä hermo sen kasan selvittämisessä ja hoitamisessa. Ekaksi lykkäsin fiskarssit miehen käteen ja tutajevin liikkein se sai kymmenen senttiä parturoiduksi :D

Sitten mulla meni hermo ja lyheni kertalaakista usiamman kymmentä senttiä :D

Ja nyt ihastelen sängen ajaneita naisihmisiä....mutta ei musta siihen ole, joten kait tässä kohta joutuu turvautumaan pensasleikkuriin tätä kikkuraläjää trimmeröidessä |O :snotty: :D

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä