No pöh :hug:...sitten ei muuta kuin kipin kapin kauppaan hakemaan syömistä - muista ottaa nyt jäätelöä/suklaata/molempia; auttavat siihen itutukseen kummasti!! - ja ei muuta kuin syömään!No miten mua ei yhtään yllätä, se rillaus peruuntui tai no siirtyi. Ittu!
Nojoo, olihan se aika vanha mutta en nyt olis uskonut että tolleen yhtäkkiä vaan rämähtää.:hug: - sille oli vain tullut kilometrit täyteen eli joutikin mennä! Ei muuta kuin uutta hankintalistalle tai sitten vemputtamaan ulkoilmaan ..olikos se Mr. Ihkunen nyt vielä lomilla vai vasta myöhemmin? Esim. näin illasta on ihan kiva heittää lenkkiä kun hiukan viilentyy...
Kaveri näytteli sieltä joskus tuttuja naamoja ja kävin stalkkailemassa, ilman tunnuksia ei pääse tarkastelemaan koko profiileja. Sit rekkauduin ja tietoina oli vaan ikä ja sukupuoli, niin ei jestas mitkä naurut sieltä sai kun epätoivoset pervopenat alko laittamaan viestiä kuvattomaan profiiliin Otin sillon print screenejäkin niistäMiks sulla oli stalkkausprofiili:O
Aijaa. En ole koskaan eron jälkeen vaihtanut hiustyyliä.Ja hiustyyliä muutetaan eron jälkeen
Ero ja hiustyyli mikä yhteys näiden väliltä löytyy? - Lifestyle - MTV.fi
Höh. Pinkaset sit kauppaan hakee jotain muuta hyvää, tai tilaat pitsapojan tai siis pitsan..No miten mua ei yhtään yllätä, se rillaus peruuntui tai no siirtyi. Ittu!
- jaa-a, vai semmoset vemputtamiset mielessäNojoo, olihan se aika vanha mutta en nyt olis uskonut että tolleen yhtäkkiä vaan rämähtää.
Joku muu vekotin tulee seuraavaks jos ollenkaan..ihan pelkkä jumppapallokin olis kiva Miten tosta vemputtamisesta tulee ihan joku mielikuva..mitä en ehkä ulkona tekis :ashamed: mutta siis en mie oikeen osaa lähteä lenkillekään Että sisätilajumppaa mieluummin harrastan.
NamAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30094805:Ja nyt muuten syödään |O. Alkaa olla himppusen nälkä kun päivällä on ollut pituutta enemmän kuin laki sallii. Tarjolla olisi caesar salaattia jokiravunpyrstöillä . Se kuka on kiltisti saa vadelmarahkaa jälkkäriksi.
Ai niin... sumpit tietty myös
:hug:...joko siellä herettiin herneenkylvämisellelievä frustraatio...
En enää ikinä yritä selittää inssille yhtään mitään.
no hyvännäkönen tukka sulla on,oonhan mä sen nähnyt.tinksu, mulla on ollu samanlainen tukka jo niin kauan, että silloin kun oli erilaisempi niin internjettiä saatikka palstailua ei oltu vielä edes keksitty
:O - siis mitä hittoja te miehet ootte menny taas vänkäämään ? Sun kanssako Kepsikseltä meni punoituksen puolelle....jaahans, kepu ei sitten puhu mulle enää mitään
Mie oon. Miulla oli aina ennen poikatukka. Nyt on pitkät .Aijaa. En ole koskaan eron jälkeen vaihtanut hiustyyliä.
Mulla on ollut enimmäkseen pitkät hiukset. Joskus kyhyet.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30094848:Mie oon. Miulla oli aina ennen poikatukka. Nyt on pitkät .
Se on varmaan tämä helle ja ukkosen oikkuileva ilmanala mikä ahistaa itekutakin, jopa Kepsistäkin...mulla ei oo hajuakaan mistä kepardi on syöntyny koko inssien ammattikuntaa vastaan
ite en oo ollut edes siellä päinkään
mä söin ison hampparin muttei mun nälkä lähtenyt,siinä oli pihvi ja juusto valmiina ja ite lisäsin sit salaatitja ,maustekurkut ym et tuli siitä ihan täyteläinen mut kyllä mulle uppois toinenkin vielä:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30094885:Vaan nyt alkaa näyttää siltä, että en alakkaan hutkimaan luudalla teiän persuuksia . Hyvä ruoka, parempi mieli .
Vaan syöt sen toisenkinmä söin ison hampparin muttei mun nälkä lähtenyt,siinä oli pihvi ja juusto valmiina ja ite lisäsin sit salaatitja ,maustekurkut ym et tuli siitä ihan täyteläinen mut kyllä mulle uppois toinenkin vielä:ashamed: