The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaikkea sitä saakin lukea...Kyllä mäkin laihduin varmaan 5kiloa mutta en todellakaan iloinnut asiasta saatikka ajatellut, että näyttäisin hyvältä miesten silmissä tai yleensäkään viehättävältä kenenkään silmissä. Vittu,mä laihduin tuskasta ja ikävästä,pahasta olosta ja surusta. Ja olo oli heikko ,hyvä kun sängystä jaksoin nousta ja kun nous niin jalat oli niin heikot että hyvä kun pystyssä pysy. Nää "tutkimukset" on kyllä ihan perseestä.

Parisuhteen päättyminen johtaa usein laihtumiseen - Lifestyle - MTV.fi

Ja onko siinä jotain uutta että eron jälkeen laihtuu?? Kai sen tietää ilman tälläsiä "tutkimuksiakin".
Tutkimuksen oli teettänyt laihdutustuotefirma, kenties testiryhmäksi valikoitunu ihmisiä, jotka aktiivisesti halunnu laihtua..?

Ja onhan siinä suuri ero laihtuuko siksi, ettei ruoka maistu, vai siksi, että haluaa laihtua. Mää tunnen myös paljon ihmisiä, jotka on vaikean eron myötä repsahtanu ja eläny entistä epäterveellisemmin eli mm lihonu. Yletön lohtusyöminen kun on sitten se toinen ääripää.
 
IhQ
Nyt v*ttu kahvia |O
Onks miun ihan pakko lähteä käyttää lapsia rannalla??? Ite en uikkaria mielellään yleisillä paikoilla pidä ja se ranta on ihan taatusti ihan ääriään myöten täynnä tämmösenä päivänä...
Mies valitti päänsärkyä, tosin ihan sujuvasti istuu pelaamassa tuos..(oli päivän töissä kylläkin jo) mutta mukaan ei siis ole tulossa.
Ja lapset mankuu minkä kerkeää vaikka oon jo sata kertaa sanonut. Mitä mie teeeeennn????
 
kahvikirahvi
Näin kasvatetaan lapsia. Näin kun pieni tyttö kaatu pyörällä ja alko polvet verillä itkemään. Menin tietty kysymään että sattuiko ja tarviiko apua. Likka vaan käänsi pään pois vastaamatta mitään, lapsen isä karjuu ikkunasta vittua ja saatanaa että nyt heti syömään sieltä. Huhhuh.
 
Kaikkea sitä saakin lukea...Kyllä mäkin laihduin varmaan 5kiloa mutta en todellakaan iloinnut asiasta saatikka ajatellut, että näyttäisin hyvältä miesten silmissä tai yleensäkään viehättävältä kenenkään silmissä. Vittu,mä laihduin tuskasta ja ikävästä,pahasta olosta ja surusta. Ja olo oli heikko ,hyvä kun sängystä jaksoin nousta ja kun nous niin jalat oli niin heikot että hyvä kun pystyssä pysy. Nää "tutkimukset" on kyllä ihan perseestä.

Parisuhteen päättyminen johtaa usein laihtumiseen - Lifestyle - MTV.fi

Ja onko siinä jotain uutta että eron jälkeen laihtuu?? Kai sen tietää ilman tälläsiä "tutkimuksiakin".
Täähän selittää paljon. Ukkokulta ei lähde kulumallakaan (olen kokeillut)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä