Enhän mä itsestäni puhunut vaan noin yleisestiamatöörit
pitää tietää rajansa tasasesti ei tarkoita tasasen liikaa
Rajat kyllä tiedetään
Enhän mä itsestäni puhunut vaan noin yleisestiamatöörit
pitää tietää rajansa tasasesti ei tarkoita tasasen liikaa
TuskinSiinä listassa ei ainakaan oo varmaan herneitä
En tienny että kyykkäys ottaa vattalihaksiinkin :O
Totta turiset. Ennakointi on selvästi mun heiniä.avatari siis muuttuu päivä päivältä enemmän todellisuudeksi
Eikun sitä kyykkäystä mikä saattaa edistää työnhakua.onko pitkäkaula pelannu ryssäkyykkyä?
kuis tissit voi?Totta turiset. Ennakointi on selvästi mun heiniä.
Kuule. Jotain F-kokoa. Isot ja ruokaisat. Maistuis varmaan sullekin.kuis tissit voi?
Hyi saatana. Itikoita. :xHello pretty ladies :flower:
Olen palautunut maaseudun syöveristä pääkaupunkiseudulle. Hyttysenpistosaalis: 40 and counting |O
ymmärrän hyvinKuule. Jotain F-kokoa. Isot ja ruokaisat. Maistuis varmaan sullekin.
Ja turha sanoa että pics or never happened - en oo kauhean kuvauksellisella fiiliksellä, joten mielikuvituksen käyttö on sallittu. Varo vain ettei tajunta räjähdä.
soon vaa söpöäVoi perse, sataa, eli on kostea ilma, eli mun tukka tulee räjähtämään johonkin neljänteen ulottuvuuteen saakka |O
Helou :wave:Hello pretty ladies :flower:
Olen palautunut maaseudun syöveristä pääkaupunkiseudulle. Hyttysenpistosaalis: 40 and counting |O
Juu ne kuppas armotta. Osa taitaa tosin olla paarmanpuremia, ja epäilen myös, että mua pisti ampiainen. Maalla on vaarallista.Hyi saatana. Itikoita. :x
Feel your pain. Mun pää räjähti jo kun oltiin puoli tuntia pihalla ennen kuin alkoi sataa.Voi perse, sataa, eli on kostea ilma, eli mun tukka tulee räjähtämään johonkin neljänteen ulottuvuuteen saakka |O
Ajoin muuten perjantaina junalla Mikkelin ohi ja vilkutin, mutta et sää tainnu huomata : /Helou :wave:
Otat kaks kuvaa ni mahtuvat :xmas:Kuule. Jotain F-kokoa. Isot ja ruokaisat. Maistuis varmaan sullekin.
Ja turha sanoa että pics or never happened - en oo kauhean kuvauksellisella fiiliksellä, joten mielikuvituksen käyttö on sallittu. Varo vain ettei tajunta räjähdä.
miksi sinä ohi menit :/Ajoin muuten perjantaina junalla Mikkelin ohi ja vilkutin, mutta et sää tainnu huomata : /
Sanot vaan :ashamed:soon vaa söpöä
eipäs nyt nainen aleta tuolle linjalleSanot vaan :ashamed:
:OJuu ne kuppas armotta. Osa taitaa tosin olla paarmanpuremia, ja epäilen myös, että mua pisti ampiainen. Maalla on vaarallista.