Aamun virallinen avaus!
[video=youtube;IAmgTNATJkk]https://www.youtube.com/watch?v=IAmgTNATJkk[/video]
[video=youtube;IAmgTNATJkk]https://www.youtube.com/watch?v=IAmgTNATJkk[/video]
Onneks ei ihe tarvihe.. Ne kyllä ois jo uusittu jos tää torppa ois oma, mut ei oo tuo vuokraisäntä vielä lämmenny myöntämään luottoo meille..Ja eikun tilaamaan uutta
Jos mun tulevassa kämpässä on yhtä paska uuni kun nykyisessä, niin en kyllä ala.tulee noista uuneista mieleen niin frukrut osti mulle viime kesänä uuden uunin
ja induktiohällän
Hyvin ymmärrettävästihän kirahvi tuon selittisitä että syötkö sinä kaupassa donitseja vai söitkö sinä lapsen donitsin kaapista
en tiedä miten nää asiat menee yleismaailmallisesti, mutta tässä vuokratalo firmassa minkä listoilla ollaan, hella, jääkappi, lämmitys, sähkötyöt kaikki kuuluu vuokranantajan vastuulle, ei vuokralaisen. Jollei toki ole kyse ilkivallasta.Onneks ei ihe tarvihe.. Ne kyllä ois jo uusittu jos tää torppa ois oma, mut ei oo tuo vuokraisäntä vielä lämmenny myöntämään luottoo meille..
olis tuolla kahvia vielä, juhla mokat poriseeHuomentaaa kaikki märät mirrit :wave:
Kuka tulis aamukahviseuraks? :xmas:
Ai ihana sä keitit mulle valmiiks, kiitos kulta :kiss:olis tuolla kahvia vielä, juhla mokat porisee
Tietenkin :OAi ihana sä keitit mulle valmiiks, kiitos kulta :kiss:
:hug: kauheena tsemppiä ja jaksamista sinne.Toisiks vanhimman kans tyksissä, tarkistetaan että luutulehdus on lähteny kunnolla paraneen. Voi että ku pelottaa noi labrat. Pakko niiden on olla kunnossa
Niihä ne tässäki kuuluu.. Mut vuokraisäntä ei vielä taho myöntää lainaa ett saatas ostettua tää.. Noh, eiköhän se mieli muutu ku aletaan vihjailemaan yläkerran asuinkäyttöön muuttamisesta..en tiedä miten nää asiat menee yleismaailmallisesti, mutta tässä vuokratalo firmassa minkä listoilla ollaan, hella, jääkappi, lämmitys, sähkötyöt kaikki kuuluu vuokranantajan vastuulle, ei vuokralaisen. Jollei toki ole kyse ilkivallasta.
:hug: :hug:Toisiks vanhimman kans tyksissä, tarkistetaan että luutulehdus on lähteny kunnolla paraneen. Voi että ku pelottaa noi labrat. Pakko niiden on olla kunnossa
:hug:Toisiks vanhimman kans tyksissä, tarkistetaan että luutulehdus on lähteny kunnolla paraneen. Voi että ku pelottaa noi labrat. Pakko niiden on olla kunnossa
:hug: Tsemppiä! Toivotaan parasta!Toisiks vanhimman kans tyksissä, tarkistetaan että luutulehdus on lähteny kunnolla paraneen. Voi että ku pelottaa noi labrat. Pakko niiden on olla kunnossa
Sen siitä saa kun pittää liikaa kiirusta..hittaasti mutta varmasti kun etenee niin hyvä tullooMun muuten pitäis mennä varmaan kans johinkin kirjoitustaitokurssille, niin paljon tulee aina virheitä kirjoittaessa
Vaikka kuinka muka sormet menee oikeille näppäimille niin teksti on jotain muuta monesti
Tai siis kirjaimet oikeat mutta järjestys väärä
Näinhän tuo onSen siitä saa kun pittää liikaa kiirusta..hittaasti mutta varmasti kun etenee niin hyvä tulloo
No ei vaan, kyllä niitä kijrotusvihreitä sattuu ite kellekin