Sinuun verrattuna. Ehkä puolivuotta.ei taija aakookaan olla ihan vielä nikolsonnin kympeillä?
muistelen että olis nuori mies
Sitäpaitti mä olen aina kymppivanha jos ikää kysytään.
Sinuun verrattuna. Ehkä puolivuotta.ei taija aakookaan olla ihan vielä nikolsonnin kympeillä?
Mun käsittääkseni Aakookin on ihan elämänsä iässä ja monen rillumarei- rairai- kohtaamisen edessäei taija aakookaan olla ihan vielä nikolsonnin kympeillä?
Mun mielestä 77-vuotias mies ei ole enää ihan nuorikaan . Noidat-leffan olen nähnyt jo muutamankin kerran.Vanha??? Pappara???
Neitosella on elämästä vähän opettelemista.
Katso alkuun "Noidat"- leffa ja jos se ei "vanhaan" riitä, niin tule käymään nurkkabaarissani. Mä sulle vanhat näytän.
Unelmoit vainTuliko tästä nyt "vanhat miehet, jotka olivat nuorina komeita (ja ehkä vieläkin)"-kuvaketju? :xmas:
No hitsi. Näit mun läpi :ashamed:Unelmoit vain
Gary on vasta viiskymppinen :O Ei vanha. Mutta komeaTuliko tästä nyt "vanhat miehet, jotka olivat nuorina komeita (ja ehkä vieläkin)"-kuvaketju? :xmas:
Tuli mieleeni wanha juttu...njaaa...jos sitä Jaakkoa oikein lähtiskin urakalla piirittämään ja pyörittämään ympäri sormea ja muutakin paikkaa, niin siinähän vois olla saumaa sille äkkirikastumiselle :O
Tosin - siinä vois olla sitten semmonenkin riski - näin olen Jaakonkin käänteistä itselleni tulkinnut - että mieshän vain heräisi kukoistukseensa ja vauhtiinsa vallan ja kunnossansa meniskin sihkuttelemaan...ja ite oliskin se joka olis jo aivan raatona
Mutta joojoo - seksikäs osaa hänkin olla!
Ei tarvii sit ihmetellä yöllä mitähän sitä tuli syötyä :saint:SEGFM GSmreg SGMREÖIM¤"T)" ¤T" G
vaimo oli mättänyt puoltoistakiloa hernepalkoa salaatin päälle... jiihaa...
noh, mutta nyt olis hernettä kelle maistuu
Saaks vetää nokkaan?SEGFM GSmreg SGMREÖIM¤"T)" ¤T" G
nii että tissejä kehiin?Tuliko tästä nyt "vanhat miehet, jotka olivat nuorina komeita (ja ehkä vieläkin)"-kuvaketju? :xmas:
HERRAJUMALA MIKÄ MIES!!!
Jos sä olet liian nuori hoksimaan, niin en mä sille mitään voi.Mun mielestä 77-vuotias mies ei ole enää ihan nuorikaan . Noidat-leffan olen nähnyt jo muutamankin kerran.
Mä en jaksa tulla nyt sun nurkkabaariin. Näyttele niitä vanhoja jollekin muulle.
Musta veijonen on niin hot! Aina ollut ja tulee olemaanHERRAJUMALA MIKÄ MIES!!!
*heikottaa*
Täh, mitä sä nyt oikein selität? Ootko käynyt vetämässä Kepsiksen herneitä nenään?Jos sä olet liian nuori hoksimaan, niin en mä sille mitään voi.
Johan edellisessä ketjussa palstanmiehet näytti paljasta pintaa. Sie olet nyt myöhästynyt.No hitsi. Näit mun läpi :ashamed:
MITÄÄÖÖÄÄÄÄÄ :O!! Aina mä missaan kaiken |OJohan edellisessä ketjussa palstanmiehet näytti paljasta pintaa. Sie olet nyt myöhästynyt.
..että entisestään sitten aattelit laittaa ilmastointia kovalle koetukselleSEGFM GSmreg SGMREÖIM¤"T)" ¤T" G