The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vanha??? Pappara???

Neitosella on elämästä vähän opettelemista.

Katso alkuun "Noidat"- leffa ja jos se ei "vanhaan" riitä, niin tule käymään nurkkabaarissani. Mä sulle vanhat näytän.
Mun mielestä 77-vuotias mies ei ole enää ihan nuorikaan :D. Noidat-leffan olen nähnyt jo muutamankin kerran.

Mä en jaksa tulla nyt sun nurkkabaariin. Näyttele niitä vanhoja jollekin muulle.
 
..njaaa...jos sitä Jaakkoa oikein lähtiskin urakalla piirittämään ja pyörittämään ympäri sormea ja muutakin paikkaa, niin siinähän vois olla saumaa sille äkkirikastumiselle :rolleyes: :O

Tosin - siinä vois olla sitten semmonenkin riski - näin olen Jaakonkin käänteistä itselleni tulkinnut - että mieshän vain heräisi kukoistukseensa ja vauhtiinsa vallan ja kunnossansa meniskin sihkuttelemaan...ja ite oliskin se joka olis jo aivan raatona :D

Mutta joojoo - seksikäs osaa hänkin olla!
Tuli mieleeni wanha juttu.

Wanha äijä ja nuori morsmaikku viettivät hääyötä hotellilla.

Aamusella sit morsmaikku raahautui kaiteesta kiinnipitäen aamiaispöytään, siin mis äijä tanssahteli kävelyleppinsä kans.

Klerkki kysyi et ei tää ny tainnu mennä ihan kuin piti?

Morsmaikku vastasi, et häntä on huijattu. Toi sanoi säästäneensä koko ikänsä ja mä luulin, et hän puhuu rahasta.
 
kahvikirahvi
Tai kyllä mä ehkä sittenkin joudun syömään sanani ja myöntämään että avioliiton auvoinen satama kelpais meikäläisellekin. Sopivia miehiä on vaan niin vaikeeta löytää.


Ette sattuis tuntemaan ketään sinkkua, mieluiten lapsetonta, kuolemansairasta, seniiliä ja ihan saatanan rikasta äijää joka ei haluais avioehtoa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä