Ei kyllä ilmastonlämpenemisvaivoja itselleni kauheena tuoreista herneistä tule..että entisestään sitten aattelit laittaa ilmastointia kovalle koetukselle
Ei kyllä ilmastonlämpenemisvaivoja itselleni kauheena tuoreista herneistä tule..että entisestään sitten aattelit laittaa ilmastointia kovalle koetukselle
kuinka kiihoittavaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30091988:Tahtoo kuumailmapalloon |O. Miksi mie en oo nyt tuolla taivaalla??? Pissikakkajännitys ois varmaan housuissa .
Sussa on sitten ihan selkeesti valuvikaEi kyllä ilmastonlämpenemisvaivoja itselleni kauheena tuoreista herneistä tule
Mun mielestä toi moottorisaha nyt vähän pilaa. Siis miks pitää olla tollanen? Parempi olis ilman sahaa.HERRAJUMALA MIKÄ MIES!!!
*heikottaa*
Todellakuinka kiihoittavaa
Pihvi ja salaatti . Se on siinä.Mun tekis mieli vaan syödä kokoajan.Johtuu kai siitä etten ole tänää saanut kunnon ruokaa,reisussa söin hampurilaisen ja kotiin tullessa karjalanpiirakan ja nuudeleita ja jätskin eli todella epätervellisesti tänää syönyt. Mitä ruokaa mä huomenna teen...? tai jos meen kaverille niin se varmaan laittaa grillin jos pyydän mut mitä sitä sitten grillais,kuitenkaan se ei jaksa mitään koko iltaa grillata et nopeesti pitäs saada.Makkara oli hyvää kun en oo kun yhen tai kaks tänä kesänä syönyt mutta on sekin vähän sellasta....pihvin kanssa pitäs olla lisukkeet ja sitä nyt ei ruveta tekee.
Sussa on sitten ihan selkeesti valuvika
Herneistä pitää tulla...vähintään hiljaisia hiihtäjiä :xmas:
:OMITÄÄÖÖÄÄÄÄÄ :O!! Aina mä missaan kaiken |O
Ei sillä, et sinäkään ehtinyt pyllyjunaan tässä parisen iltaa sitten.
ehkä siinä on syystä se saha... mahdollisesti joku pieni syy, mutta silti.Mun mielestä toi moottorisaha nyt vähän pilaa. Siis miks pitää olla tollanen? Parempi olis ilman sahaa.
oli makoisa pyllyjuna.
No yhelle nyt mitään salaattia jaksa tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30092004:Pihvi ja salaatti . Se on siinä.
eikait nyt ihan niinkäänehkä siinä on syystä se saha... mahdollisesti joku pieni syy, mutta silti.
eikait nyt ihan niinkään
ehkä siinä on syystä se saha... mahdollisesti joku pieni syy, mutta silti.
Jaa että makoisakin vieläoli makoisa pyllyjuna.
Siinä ei ole mitään pientä :saint:ehkä siinä on syystä se saha... mahdollisesti joku pieni syy, mutta silti.
Et ole ainoa, mäkin missasin sen.MITÄÄÖÖÄÄÄÄÄ :O!! Aina mä missaan kaiken |O
Ei sillä, et sinäkään ehtinyt pyllyjunaan tässä parisen iltaa sitten.
Tuo olis kiva kokemus.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30091988:Tahtoo kuumailmapalloon |O. Miksi mie en oo nyt tuolla taivaalla??? Pissikakkajännitys ois varmaan housuissa .
Ulos jos menis niin vois nähä paidattomia miehiä, mut kuka nyt jaksaa. Sohvalla on mukavampaa. Voi niitä miehiä googlettaakin!Et ole ainoa, mäkin missasin sen.
Etitään me paljasta pintaa muualta
Kauhia vaiva onkin . Sit pistät vaan makkaraa poskeen .No yhelle nyt mitään salaattia jaksa tehdä.