The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun tekis mieli vaan syödä kokoajan.Johtuu kai siitä etten ole tänää saanut kunnon ruokaa,reisussa söin hampurilaisen ja kotiin tullessa karjalanpiirakan ja nuudeleita ja jätskin eli todella epätervellisesti tänää syönyt. Mitä ruokaa mä huomenna teen...? tai jos meen kaverille niin se varmaan laittaa grillin jos pyydän mut mitä sitä sitten grillais,kuitenkaan se ei jaksa mitään koko iltaa grillata et nopeesti pitäs saada.Makkara olis hyvää kun en oo kun yhen tai kaks tänä kesänä syönyt mutta on sekin vähän sellasta....pihvin kanssa pitäs olla lisukkeet ja sitä nyt ei ruveta tekee.
 
Viimeksi muokattu:
Mun tekis mieli vaan syödä kokoajan.Johtuu kai siitä etten ole tänää saanut kunnon ruokaa,reisussa söin hampurilaisen ja kotiin tullessa karjalanpiirakan ja nuudeleita ja jätskin eli todella epätervellisesti tänää syönyt. Mitä ruokaa mä huomenna teen...? tai jos meen kaverille niin se varmaan laittaa grillin jos pyydän mut mitä sitä sitten grillais,kuitenkaan se ei jaksa mitään koko iltaa grillata et nopeesti pitäs saada.Makkara oli hyvää kun en oo kun yhen tai kaks tänä kesänä syönyt mutta on sekin vähän sellasta....pihvin kanssa pitäs olla lisukkeet ja sitä nyt ei ruveta tekee.
Pihvi ja salaatti :p. Se on siinä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä