[QUOTE="Huoh";30090318]Ei mullekaan "runsaasti yhteydenottoja" tullut, vaikka en ihan rumimmasta päästä ole. Luulen, että tietynlaiset profiilikuvat aikaansaavat näitä viestitulvia ja jos sellaista naista sitten etsii, niin pitää vain hyväksyä se, että on vain yksi sadoista. Tavalliset naiset ei noin valtavaa määrää yhteydenottoja saa.
Tuota mäkin oon miettinyt kuin nimimerkki "mä". Että jostain syystä mä vedän puoleeni miehiä, joiden tunne-elämä menee nollasta sataan hyvässä ja pahassa. Ihastutaan parissa päivässä ja osoitetaan se, ja ihan yhtä nopeasti tunteet lakkaavat olemasta ja kaikki lässähtää. Toki mussa on sitten jotain, joka resonoi näitten miesten kanssa, kun heitä jatkuvasti vain puoleeni vedän vaikka en kyllä haluaisi.[/QUOTE]
Minä olen ihan tavallinen suomalainen nainen, hoikka ja perusnätti. Nenäni on suht iso ja hiukseni pitkät, mutta ohuet ja tikkusuorat. Mutta ne pari kertaa, kun olen laittanut ilmoituksen esim. suomi24:n treffeille niin viestejä on tullut järjetön määrä. Olen lähes 100% varma, että syy tuohon viestien määrään on positiivisuus ja se, etten ole liian vakavissani liikenteessä vaan etsin tutustumisen arvoista seuraa. Saatoin laittaa myös, että nyt tarttis biljardikaveria, kuka lähtee? Koskaan en ole antanut ymmärtää olevani tosimielellä liikkeellä. Itse hyppäsin suorilta ylitse profiilit, joissa etsittiin tyyliin lapsille äitiä ja anoppi odotti perintösormuksen kanssa nurkan takana. Eih, ei niin. Nykypäivänä ihmisiltä puuttuu rentous ja spontaanius ja tuollaiset treffit ovat kuin avioliiton ensiaskel... Eikä se ole mielestäni se tarkoitus.