Ap:lle: kokeile lähestyä live-elämässä mielenkiintoisen oloisia miehiä, voisin veikata, että lopputulos on sinun mieleesi enemmän kuin se, että pahoitat mielesi tuolla nettideittien puolella. Siellä on monenlaista kulkijaa erinäisin motiivein, toki joukossa helmiäkin, mutta kenen kohdalle sellainen sitten osuu...tuuri ja sattuma.
Itsekin kokeilin tässä taannoin nettideittailua. Lähestyin paria, itseäni muutaman vuoden vanhempaa miestä, en saanut minkäänlaista vastausta takaisin, joten sinulla tilanne siinä mielessä parempi. Itse tulkitsin vastauksettajäämisen johtuvan ulkonäöstäni: olen tavallisen näköinen pottunokka, näin kärjistetysti, en varmaan erityisemmin erotu massasta ja kauniimpia ja hoikempia kyllä löytyy. Nämä, joita lähestyin olivat sanojensa mukaan näitä "kunnon miehiä". Varmaan etsivät ja etsivät, aina vain parempaa, kuten myös pönkittävät egoaan. Vähän sellainen tuntemus jäi loppujen lopuksi.
Itse olen siinä mielessä toiminnan nainen, että toiveena oli tavata mahdollisimman pian ja katsoa löytyykö yhteistä. Minulla on taipumus mielikuvitusrikkaaseen sisäiseen maailmaan ja tunnistan itsessäni riskin ihastua liikaa omiin mielikuviini. No tulipahan tuotakin kokeiltua ja voin palata taas yksinelevän naisen maailmaani, missä viihdynkin hyvin, mutta inhimillistähän se on toivoa, että löytyisi omankaltainen ihminen tätä jakamaan. Ehkä se tulee sitten vastaan livenä, ehkä ei, aika näyttää.