Maalla.asuks maalla vai kaupungissa ts. näkyykö sun alueella sähölankoja puutolppien nokassa
Maalla.
Tuli päälle, jytisi ja räimi hetken, hajotti olkkarin loisteputken ja lähti poies.
Enkä edes nähnyt salamoita.
Ilmankos tuota sanotaan ukonilmaksi
Täällä mentiin ulkoilun jälkeen päiväunille itkien isi-ikävää.vanhemmuudessa on ilonsa ja surunsa
itellä on ollut ihan voittajaviilikset kun toi isopoika pääs opiskelemaan sinne mihin se halusi
Enkä pannu :stick:nyt pani namupalan niin vaikean että edes wanha ei tiedä
Nöy!!tunnusta suosiolla!
:|monet itkut on itketty ruutilan lastenhuoneessaki äitin ikävää
lähinnä toi kuopus, silloin kun se oli taapero
No morjonstaHeissan Aries
Joo, eipä sitä oikein koko ajan viitsi mainita jos on kuitenkin monta kertaa sanonut asiasta.:|
En edes jaksa tai viitsi mainita ämpärille asiasta, oon kertonut jo sata kertaa enkä jaksais enää. Ei varmaan oo enää tässä vaiheessa mun velvollisuus yrittää väkisin vaatia sitä kyläilemään. Vaikka luulis että se haluais viettää viimeisistä mahdollisista viikoista valtaosan lapsensa kanssa, kuitenkin muutto varmistuu ja lähestyy pikkuhiljaa koko ajan.
(mulle itseasiassa soiteltiin tänään asuntoasioissa ja sanottiin että het kun töihomma varmistuu niin mulle järjestyy kämppä)
Eli on sittenkin vielä mahdollista että kitaramiehen heilakokelas paljastuu kreisiksi ämmäksikirahvi todistaa teoillaan oikeaksi vanhan totuuden, että jos riittävästi haluaa jotain niin sen myös saavuttaa