The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ainuttakaan vai pitäiskö olla just joku tietty?
Tajusinkohan väärin, kun luki että lastenvalvojien puhelinpalvelu on pois käytöstä tietyn ajan. No, koitan huomenna soittaa varulta josko sieltä saiskin jonkun kiinni. Haen puolikkaalle yksinhuoltajuutta niin olis kiva jos sen sais hoidettua ennen muuttoa, vaikka toi onkin yks kaupungin ruuhkasimpia palveluita.
 
Mutta toisaalta tuo on Iltalehden kirjoitus, niin voi jättää osittain omaanarvoonsa kirjoitus.
Totta.

Rikoskomisario Esa Uusikakkuri Pohjanmaan tilannekeskuksesta kertoo, että 15- ja 10-vuotiaat pojat olivat lähteneet moottoripyörällä liikkeelle noin klo 20.30.

– Oletus on, että vanhempi pojista olisi ajanut moottoripyörää, mutta ei ole poissuljettua, että nuorempikin olisi ollut puikoissa, Uusikakkuri sanoo.

Poliisin mukaan 15-vuotiaalla nuorukaisella oli vain mopokortti. Pyörä oli kuitenkin moottoritilavuudeltaan 250-kuutioinen, eikä sen ajamiseen olisi riittänyt edes kevytmoottoripyöräkortti.

Poliisi: Toholammin turmapyörä liian tehokas kuljettajalle - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi

vielä muoks.

Omaiset tiesivät suurin piirtein missä pojilla oli tapana ajella.

:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Tajusinkohan väärin, kun luki että lastenvalvojien puhelinpalvelu on pois käytöstä tietyn ajan. No, koitan huomenna soittaa varulta josko sieltä saiskin jonkun kiinni. Haen puolikkaalle yksinhuoltajuutta niin olis kiva jos sen sais hoidettua ennen muuttoa, vaikka toi onkin yks kaupungin ruuhkasimpia palveluita.
Ehkä sinne saa ajan johonkin väliin jos kuitenkin muuttokin tulee.
Kyllä siellä nytkin joku numero on käytössä.
Ainakin siis ajanvarauksiin.
 
kahvikirahvi
Mä tein eilen tosi hyvää makaronilaatikkoa. Liha- ja kasvisversion. Molemmissa oli porkkanaa, kesäkurpitsaa ja sipulia. PUolikkaalla jauhelihaa ja mulla metsäsieniä. Nams.
 
kahvikirahvi
Kakkusista tuli mieleen että puolikkaan kummit on tulossa tänään kahville eikä mulla oo mitään tarjottavaa. Höh. Riittäisköhän niille pelkkä kahvi ja se että saa kummipojan kanssa hengailla? Saa luvan riittää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä