The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mukava ja uhmaton aamupäivä takana, on se vaan ihana rakas tuo äitin poika.


Mutta ei ole äidin rooli helppo, niin sitä vain lapsen puolesta murehtii ja toivois että voisi auttaa. On aika riittämätön olo juuri nyt, takki tyhjä.
 
Kertokaas miten saan sen osan pesukoneesta puhtaaksi missä on nukkasihti?
On koneen pohjalla.

Putsasin nukkasihdin ja huomasin että sen alla missä lilluu vettä, oli jotain paskaa. :rolleyes: Ei nyt ihan kuitenkaan sitä itseään :D
Koitin tiskiharjalla, vanhalla siis :LOL: vähän pyöritellä likoja.
Sitten laitoin tyhjänä pyöriin 90 asteessa.
 
kahvikirahvi
monet itkut on itketty ruutilan lastenhuoneessaki äitin ikävää :(

lähinnä toi kuopus, silloin kun se oli taapero
:|

En edes jaksa tai viitsi mainita ämpärille asiasta, oon kertonut jo sata kertaa enkä jaksais enää. Ei varmaan oo enää tässä vaiheessa mun velvollisuus yrittää väkisin vaatia sitä kyläilemään. Vaikka luulis että se haluais viettää viimeisistä mahdollisista viikoista valtaosan lapsensa kanssa, kuitenkin muutto varmistuu ja lähestyy pikkuhiljaa koko ajan.
(mulle itseasiassa soiteltiin tänään asuntoasioissa ja sanottiin että het kun töihomma varmistuu niin mulle järjestyy kämppä)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
:|

En edes jaksa tai viitsi mainita ämpärille asiasta, oon kertonut jo sata kertaa enkä jaksais enää. Ei varmaan oo enää tässä vaiheessa mun velvollisuus yrittää väkisin vaatia sitä kyläilemään. Vaikka luulis että se haluais viettää viimeisistä mahdollisista viikoista valtaosan lapsensa kanssa, kuitenkin muutto varmistuu ja lähestyy pikkuhiljaa koko ajan.
(mulle itseasiassa soiteltiin tänään asuntoasioissa ja sanottiin että het kun töihomma varmistuu niin mulle järjestyy kämppä)
Joo, eipä sitä oikein koko ajan viitsi mainita jos on kuitenkin monta kertaa sanonut asiasta.

Kiva että sulla alkaa hommat luistaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä