Vai rakot |OKhyl khyl eikä shillon niin väliä ole mitä kintuissssssah onkaanh....korkkharit vaiko ei korkkkarrreita
Taivas on jo tosi tumma etelän suunnalla.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089273:Viimeisin sadetutkakuva
Huomentapäivää! :wave: Olipas makoisat unet :xmas:
Nyt voi päivä alkaa.
Auts, ne mä sujuvasti ehdin unohtaa ja resetoida muistista...eikä se varmaan tuosha jokshun hurrrmassa mieleen tuliskaan ...ja tuossa tilassa missä saattaisin olla niin mä luulen että se tuurikin saapuisi onnenkantamoisia tekemäänVai rakot |O
Sirahvi, mistä sää oot kähminy kuvan mun cooperin testistä :O
Kauniita pelejä ...öh, uneja :kiss:Taitaa olla aika sulkea kone tältä iltaa ja painua pehkuihin.
Öitä siis ja kauniita unia!
Kattoa tota jalkkispeliä jos jaksaa. Mikään jalkapallofani en oo, juhannuksena taisin eka kertaa elämässäni seurata melkein kokonaisen pelin ja nyt kisojen aikaan pätkiä yhdestä jos toisesta mut tää peli vaikuttaa aika jännältä...ja eikös tää oo jo se finaaliottelu?
Finaali on.Taitaa olla aika sulkea kone tältä iltaa ja painua pehkuihin.
Öitä siis ja kauniita unia!
Kattoa tota jalkkispeliä jos jaksaa. Mikään jalkapallofani en oo, juhannuksena taisin eka kertaa elämässäni seurata melkein kokonaisen pelin ja nyt kisojen aikaan pätkiä yhdestä jos toisesta mut tää peli vaikuttaa aika jännältä...ja eikös tää oo jo se finaaliottelu?
Mulla ihan tuoreessakin muistissa :snotty:Auts, ne mä sujuvasti ehdin unohtaa ja resetoida muistista...eikä se varmaan tuosha jokshun hurrrmassa mieleen tuliskaan ...ja tuossa tilassa missä saattaisin olla niin mä luulen että se tuurikin saapuisi onnenkantamoisia tekemään
Mutta ihan näin totisena torvensoittajana niin jo toi yhtälö meikäläinen + 7 - !!! - sentin korkkarit + juokseminen = päivän naurut !
:hug: - ai kurjuus, oliko uuden uutukaiset vaiko paljaalla iholla?Mulla ihan tuoreessakin muistissa :snotty:
Tosin ei ollut korkkareita
Miks?Tsih täälläkin!
Mut se on vaan kuplavettä.
Ai samaan aikaan?Mulla saattaa olla kaverirehvit 3 tai 4 miehen kanssa parin viikon päästä :snotty:
Hilma freddy ja nasu oli parhaatAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30089315:
Miks ei?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089325:Miks?
Kuulostaapa riettaalta :OMulla saattaa olla rehvit 3 tai 4 miehen kanssa parin viikon päästä :snotty:
Muokkasit! :attn:Mulla saattaa olla kaverirehvit 3 tai 4 miehen kanssa parin viikon päästä :snotty: