The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D- oi, Patsy ja Edina! Tehokaksikko!

Tulikin tuosta muuten mieleen, että näillä leveyspiireillä olis ollut jotkut korkkarijuoksukisatkin :O...ja heti sielujeni silmillä pystyin kuvittelemaan itteni sinne hutajamaan ja huojumaan ja....ottamaan sitä lähikontaktia paikalla olleiden lääkintähenkilöiden kanssa :rolleyes: :D

Juuei, ei todellakaan olis mun laji, vaikka jos oliskin tommonen houkutin laitettu loppusuoralle :p
 
kahvikirahvi
:D- oi, Patsy ja Edina! Tehokaksikko!

Tulikin tuosta muuten mieleen, että näillä leveyspiireillä olis ollut jotkut korkkarijuoksukisatkin :O...ja heti sielujeni silmillä pystyin kuvittelemaan itteni sinne hutajamaan ja huojumaan ja....ottamaan sitä lähikontaktia paikalla olleiden lääkintähenkilöiden kanssa :rolleyes: :D

Juuei, ei todellakaan olis mun laji, vaikka jos oliskin tommonen houkutin laitettu loppusuoralle :p
Ma luulen että suostuisin laittamaan korkokengät jalkaan jos viinaa luvattais.

Mistä tulikin mieleeni, sen kunniaks ettei tänään oo oikein tarvinnu hermoja menettää ja lapsiki meni nätisti nukkumaan niin vois ottaa yhen tsihhin kohta.
 
Samassa veneessä ollaan, mutta en anna sen häiritä vaan järkkäsin ittelleni uuvet rehvit viikonlopulle :D
No mistä mää nyt järkkään rehvit itelleni?! Viikonloppunakin oon bilettämässä kaks päivää putkeen niin ei siinä kerkee mitään rehvejä kun käy vaan muutaman tunnin nukkumassa kotona välillä. Ja noi muut ei oikeen tunnu ottavan tuulta alleen..
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole muuten kaukostakaan kuulunut,mää ilmiselvästi säikytin sen:( Enkä nyt sitten viitisi ottaa yhteyttä kun kyl se olis jo ite ottanut jos ois tahtonut.
Eipä noista miesten aivoituksista kyllä niin tiedä....onhan sekin toki mahdollista, että kaukonen onkin ollut viestistäsi aivan pontevan ponnekkaana ja tomerana, että on sitten siinä hurmiossansa jotenkin räveltänyt itsensä nurin ja nyt sitten järsii kipsin reunaa molemmista käsistään :hug:...mitä en tietenkään toivo mutta se vois olla mahdollista ja nyt sitten oottaakin sun yhteydenottoa...?

Voishan sitä varmaan kuitenkin kauttarantain heittää jollain "onkin muuten lämpöaaltoa näin lomalla pukannut, mites olet jaksellut ja siihen viimekertaiseen palatakseni, niin kun se jäi vähän vaiheeseen niin olihan meillä kummallakin asiasta samanlaiset lopputulemat eli it's a deal :)?"- viestillä?
 
kahvikirahvi
No mistä mää nyt järkkään rehvit itelleni?! Viikonloppunakin oon bilettämässä kaks päivää putkeen niin ei siinä kerkee mitään rehvejä kun käy vaan muutaman tunnin nukkumassa kotona välillä. Ja noi muut ei oikeen tunnu ottavan tuulta alleen..
No sieltä bilettämästä otat jonkun rehvikaveriksi, tai treffailet mua. Mun kesässä on vielä monta viikonloppua vapaana ;)
 
Ma luulen että suostuisin laittamaan korkokengät jalkaan jos viinaa luvattais.

Mistä tulikin mieleeni, sen kunniaks ettei tänään oo oikein tarvinnu hermoja menettää ja lapsiki meni nätisti nukkumaan niin vois ottaa yhen tsihhin kohta.
Joo, kyllä mä kans jalkaani ne saisin mutta että vielä juoksemaankin...ja niiden korkojen piti olla min. 7 senttii :O!

Mä taitaisin tarvita sitä viinantankkausta kyllä ihan lähtöalueellakin, josko sitten tuurillaan siinä eteniskin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089227:
Ilmeiseti viimeksi annoit ymmärtää, muttet antaa, oletan.
mitävit? oon antanut sille sen tasan kaks kertaa kun ollaan nähtykin. mutta nyt ei olla nähty ainakaan pariin vuoteen vaikka yhteyttä pidetty.kauko asuu niin kaukana.
 
kahvikirahvi
Ei ensviikonloppuna voi mitään kakslahkeisia kun se on tyttöjen viikonloppu. Mä voisin tulla rehvaa sua mut sulle ei taida arkipäivät sopia kun mulle ne nyt taas sopis kun on tää loma.
Kyllä meille arkenakin saa tulla, ei onkkelmaa. Sitten on kyllä puolikas kotona eikä voi tsihhauttaa kun yhen tai kaks sen mentyä nukkumaan, mutta ellet sä koe sitä häiritseväksi niin tervetuloa :)
 
Kyllä meille arkenakin saa tulla, ei onkkelmaa. Sitten on kyllä puolikas kotona eikä voi tsihhauttaa kun yhen tai kaks sen mentyä nukkumaan, mutta ellet sä koe sitä häiritseväksi niin tervetuloa :)
No ei se Pp mua häiritse vaikka kivahan se olis tampesterin yökin tsekata mutta ei se ole mikään välttämättömyys:)Ja kun ei taida sit viikonloput mennä oikeen yksiin muuten.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä