tavallinen ei käy kyllä mulla sellasia on mut tarviin sellasen tilavan. sellanen tän tyylinen.Kuvassa oleva on ruma mut pistin vaan malliesimerkin.Siis eikö mikä tahansa olkalaukku mee rinnan päältä tai ei riippuen siitä laittaako sen pään yli? Tai sit en vaan tajua mitä tarkotat
ai tissit715517 mainittu.
Aha, no mun mielessä just tuommonen on "tavallinen olkalaukku" =) Eikö se marimekon peruslaukku oo aika lailla tuon näköinen?tavallinen ei käy kyllä mulla sellasia on mut tarviin sellasen tilavan. sellanen tän tyylinen.Kuvassa oleva on ruma mut pistin vaan malliesimerkin.
No mulle ei oo tavallinen kun en omista tälläsiä "rentoja" laukkuja. marimekoista en tiedä kun en marimekkoa käytä missään muodossa,ei ole mun tyylistä.Aha, no mun mielessä just tuommonen on "tavallinen olkalaukku" =) Eikö se marimekon peruslaukku oo aika lailla tuon näköinen?
Itse menisin varmaan laukkukauppaan, jos se laukku olisi ensisijainen ostos. Tai jonku ison kaupan laukkuosastolle, Helsingissä esim Stocka tai Aleksi 13.No mulle ei oo tavallinen kun en omista tälläsiä "rentoja" laukkuja. marimekoista en tiedä kun en marimekkoa käytä missään muodossa,ei ole mun tyylistä.
Mut niin mietin vaan et missäs kaupoissa tälläsii myydään jos ei nyt ihan laukkukauppaan mene. Huomenna on aika rajallinen ja pitäs laukku kuitenkin löytää niin kun tietäs mistä kaupoista alkais koluumaan.
Ja onko tuo nyt kovin kivasti sanottu, että pienen palan sahasivat pois : /Joka paikkaan sitä miehet vehkeensä tunkeekin...
ei se kovin iso vehje sit ollut jos pienen palan joutuivat leikkaamaan lattialankuista.Joka paikkaan sitä miehet vehkeensä tunkeekin...
Great minds think alikeei se kovin iso vehje sit ollut jos pienen palan joutuivat leikkaamaan lattialankuista.
Great minds think alike
No ei montaa kymppiä.Tarviin sitä nyt lähinnä enviikonloppuna ja jos se suttantuu niin sit harmittaa jos on maksanut paljon.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30087768:Paljon Tinku laukku saisi maksaa?
Ok. Muutama merkki on mielessä, mutta menee yli tuon budjetin. Sitten vaan johonkin laukkukauppaan tai isoon tavarataloon. Eiköhän niistä löydy sopiva laukku.No ei montaa kymppiä.Tarviin sitä nyt lähinnä enviikonloppuna ja jos se suttantuu niin sit harmittaa jos on maksanut paljon.
:OJoku on yöllä imutellu mua oikein huolella :O
May the force be with you.Antakaa mulle voimia. Ja lehmän hermot.
..sulle 715517 näytän...715517 mainittu.
Itte oon ostanu ton tyyppisen Stadiumista, muistaakseni alle kakskymppiä maksoiNo ei montaa kymppiä.Tarviin sitä nyt lähinnä enviikonloppuna ja jos se suttantuu niin sit harmittaa jos on maksanut paljon.
..sulle 715517 näytän...
Eiku mitä???
Lupaat vaan..sulle 715517 näytän...
Eiku mitä???