Mikäs nyt niin masentaa?
muoksis. Olis kiva jos voisin auttaa jotenkin.
Viimeksi muokattu:
Mikäpä ei. Kai joku antikaamosmasennus. Tai ennemminkin ahdistus. Tai sit mä oon vaan pöljä.Mikäs nyt niin masentaa?
Oukkei, Hyviä unia ja toivottavasti pian helpottaa olot :hug:Mikäpä ei. Kai joku antikaamosmasennus. Tai ennemminkin ahdistus. Tai sit mä oon vaan pöljä.
Taidan nyt mennä kyllä nukkumaan.
Kiitos nyt kuitenkin avuntarjoamisesta :hug:
Mite ois pikaset het aamusta?Huomenta täältäkin kaffekupin äärestä!
No, muiden juttujen ohella voit ihmetellä minkäsävyinen huulipuna mulle sopis.Mä on ikuisuuden kattonu et täällä pyörii tämmönen ketju, kertokaahan nyt mistä tässä on kyse.
Mun yksiöni on huonosti varusteltu.Mite ois pikaset het aamusta?
Vastahan aloitin, eikä nurkkabaarikaan ole vielä auki. Niih.AK, nyt humalatila seis jo
mistä pikasista nyt puhutaan...mulle kelpais sellaiset aamupikaset:snotty:Mite ois pikaset het aamusta?
onneksi en ole yksin.mistä pikasista nyt puhutaan...mulle kelpais sellaiset aamupikaset:snotty:
On yleensä melko myöhäistä todeta, et menin nukkumaan.onneksi en ole yksin.
Bits vaan otti ja lähti, en vissiin voi syyttä, kun itsekkin yleensä vaan menen ilman ilmoituksia
On yleensä melko myöhäistä todeta, et menin nukkumaan.
Mä voin kertoa, et kun kello lyö ysi, niin painun hilipativilkkaa nurkkabaariin.
Hakemaan aamukal... jahvia tai uutta huulipunaa. Gauheeta.
No silloin 90% naisista ei pitäisi käyttää huulipunaa. Punainen sopii harvoille.Huomenta! Huulipunan ainoa oikea sävy on punainen.
Niinkö, miksi ei sovi?No silloin 90% naisista ei pitäisi käyttää huulipunaa. Punainen sopii harvoille.
Anteeksi, mä en oo tottunut ilmoittelemaan kun meen tai tuun, kyä semmonen pitää huomata muutenki! Pistin oikein intternetin sulki ja lukasin paperilehden.onneksi en ole yksin.
Bits vaan otti ja lähti, en vissiin voi syyttä, kun itsekkin yleensä vaan menen ilman ilmoituksia
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30087300:Ny on aamu
Se on vain henkilökohtainen mielipideNiinkö, miksi ei sovi?