The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aika hauska kun kaikki lehdet huutaa meikkivinkkejä ja on juttuja et mistä mihet tykkää jne kun loppujen lopuks aina kun juttelee näistä meikkausjutuista miesten kanssa niin lähes jokanen on ollut sitä mieltä et nainen ei meikkiä tarvii ja sellaset jotka meikkaa naamaansa ihan tunnistamattomaks niin ne ei ole enää edes kauniita. Minä en naamaani meikkaa miesten tähden ja aina oon kelvannut tälläsena.Jos joskus jotain haluan niin ne huulikiillot on sellasia et voin pikkusen laittaa.
Toki mulla on irtopuuteria ja valokynää mut niitäkään jokapäivä käytä. Ja meikkejä on mutta en silti käytä.
 
Viimeksi muokattu:
...huomenia joo vaan kaikille tasapuolisesti :)

Ja voi kamalankauhia kun ihan vaan paljosti väsytyttää. Vaan sainpahan mansikat pakkaseen laitettua ja vielä sen yhden siiderinkin puolen yön jälkeen kipattua kuun möllyskäisen valvonnassa.

Mitä tulee huulipunan käyttöön, niin...joillekin se vain sopii kuin nenä päähän. Ja kivasti päivettyneelle käy todella upeasti sellainen korallinen huulipuna, mikä vain korostaa entisestään sitä päivettynyttä kesäihoa. Mä ite taas olen huono punien käyttäjä :ashamed:, mieluusti sitten sipaisen sillä päällä ollessani huulikiiltoa. Muutoinkin meikkaan tosi vähän verrattuna siihen, kun silloin nuorena ja nättinä asuin pelipaikoilla....nythän mä vaikutan keskellä kumisaapaspaljoutta ja nuoresta ja nätistäkin on jäljellä vain kupattu seksipeto :snotty: :D
 
Huomenta!

Ja huulipunia vai.
Ei munkaan mielestä se peruspunainen natsaa kauheen monille, mutta niille kelle se oikeasti sopii niin voi tsiisus se vasta sopiikin :O
Huulipunat on ihan kivoja, jos on oikee sävy oikeella ihmisellä ja se osaa kantaa sen oikein.

Ite en osaa. Mulla on ehkä 12 eri huulipunaa joista jokaista käytetty kerran :LOL:
Ja kaks vakkari huulirasvaa/kiiltoa/sävyttäjää/mitälie ja niillä saa just sopivasti väriä naamalle jos tuntuu extra harmaalta päivältä.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Mistä kaupasta löytyy niitä olkalaukkuja jotka menee tosta rinnanpäältä? sellanen mitä ei pysty päältä pöllimään. Nyt ei ehdi netistä tilaamaan sellasta ,mutta huomenna meen "bigcityyn" ja vois samalla etsiä sellasta kun tarttisin ensviikonloppuna sellasen.
 
Mistä kaupasta löytyy niitä olkalaukkuja jotka menee tosta rinnanpäältä? sellanen mitä ei pysty päältä pöllimään. Nyt ei ehdi netistä tilaamaan sellasta ,mutta huomenna meen "bigcityyn" ja vois samalla etsiä sellasta kun tarttisin ensviikonloppuna sellasen.
Siis eikö mikä tahansa olkalaukku mee rinnan päältä tai ei riippuen siitä laittaako sen pään yli? Tai sit en vaan tajua mitä tarkotat :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä