söin banaanin ja siihen saa jäädä aamiainenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30084803:Miulla on toinen iso kupillinen menossa. Paistoin croisantteja kaveriksi ja sitruunajogurttia oli tarjolla myös. Herkku aamiainen .
söin banaanin ja siihen saa jäädä aamiainenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30084803:Miulla on toinen iso kupillinen menossa. Paistoin croisantteja kaveriksi ja sitruunajogurttia oli tarjolla myös. Herkku aamiainen .
Itselläni olisi aamiaisena: vastapaistettua patonkia ja sitruunarahkaa.söin banaanin ja siihen saa jäädä aamiainen
Sitruunarahka . Teetkö oikeista sitruunoista vai makurahkasta?Itselläni olisi aamiaisena: vastapaistettua patonkia ja sitruunarahkaa.
Miten ihmiset jaksaa vasta-mitään aamullaItselläni olisi aamiaisena: vastapaistettua patonkia ja sitruunarahkaa.
Toivotaan ja jos ei ole niin sitten lohtamun pitäis lähteä käymään kaupassa
oliskohan siikoja mistä laittaa savupönttöön?
Kiitos :kiss:. Mutta missä maito? :ashamed:
huomenta :heart:
niimpä, lohtaki syö jos sattuu ettei ole siikaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30084838:Toivotaan ja jos ei ole niin sitten lohta
Kermaa saa kyllä pyytämälläKiitos :kiss:. Mutta missä maito? :ashamed:
No niin just.Eihän me, mutta kun ne muut
Joo,no älkää huomatko: /
T:huomiohoro
No ruikkaatko sinne kuppiin vähäsenKermaa saa kyllä pyytämällä
Jos sen vaan huljuttelis pää alaspäin ämpärissä?Keskustelin tirpan kanssa hiustenpesusta. Vettä ja shampoota saa laittaa, mutta päänahkaan ei saa koskea, koska se on INHOTTAVAA ja ÄLLÖÄ.
Voisko olla joku kone, mihin lapsen työntää pää edellä? Se pitäisi huudon sisällään ja pesisi hiukset hellävaroen ja viimeisteli pesun kuivauksella ja kiharoilla
Ingenjöörit, tässä valmis tuote riistettäväksi, ostan heti.
tottakai!No ruikkaatko sinne kuppiin vähäsen
Valmista Valion maustettua rahkaa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30084827:Sitruunarahka . Teetkö oikeista sitruunoista vai makurahkasta?
Kyl sinnekin meni. Oon vaan vähän märkänä nyt!tottakai!
kai sinne kuppiinkin jotain lensi
Koska en ole nukkunut. Hereillä olen ollut 21 tuntia.Miten ihmiset jaksaa vasta-mitään aamulla
Sellasta se on kun minun kassa asioi.Kyl sinnekin meni. Oon vaan vähän märkänä nyt!
näytästää että sekä Dee että Dee kuppiin meni ihan reilustikkintottakai!
kai sinne kuppiinkin jotain lensi
Well played, Sirnäytästää että sekä Dee että Dee kuppiin meni ihan reilustikkin
No sainhan sitä huomiota kun vähän kerjäs...:ashamed: mut sellanenhan mä olen,näinhän ne=harmaatperseilijät väittäähuomenta tinksu