Se tyhmyys esiintyy vaan erilaisemmissa muodoissaJa itsehän olin kovimman "tukkabuumin" aikaan ala-asteella vielä,
ja muistan kyllä elävästi kun joku erehty sanomaan ettei oo tukkaansa kammannut tms. ja "kih kih kihi kihi, naursk tyrsk, tihk tihk" kuulu vaan joka puolelta
Mä en oo ihan varma onko nuoriso sittenkin fiksumpaa vai tyhmempää nykyään
Mulla tuo alkaa lähestyyn jo uhkaavasti...No mulla tosin on koulukiusaus- ja masennustaustaa niin uskon että se on vaikuttanut tosi paljon. Mutta kuitenkin itse hoksasin ettei se elämä nyt niin mallillaan ole, ja osasin sitten hakea siihen apua.
Turha sitä on etukäteen pelätä, ja onhan tässä onnekai vielä useita vuosia ennen kuin meidän kakarat on siinä iässä Nautitaan nyt uhmat ja muut pois alta ,ennen kun ressataan sitä että lapset alkaa ryypiskelemään
Hellittäiskö pelkoja yhtään jos prinsessa tykkäiskin tyäristä?En ole vielä päättänyt miten valistukseni toteutan, mutta olen varma että jotain keksin.
Siihen asti pesäpallomaila pelottanee ne liian innokkaat poikulit.
sää alat oppia :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30084711:Huomenta pörröt
Lukutaitohan täällä on monesti niin ja näinmiten mä missasin ton yhden sanan tuolta välistä
Ei niitä oo täälläkään näkynyt viel.onneks siellä missä mää käyn metillä niin ei vielä oo hirvikärpäsie
No kyllähän mä nyt tuon tiedänMiten sä olet voinut elää tietämättä että joskus ysärillä ainakin teinien keskuudessa puhuttiin tukasta alapään karvoituksena
:hug: huomentaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30084711:Huomenta pörröt
Ei.Hellittäiskö pelkoja yhtään jos prinsessa tykkäiskin tyäristä?
Saavat kutea keskenään ihan rauhassa. Se on heidän vanhempien ongelmaauttaako se muuten paljoakaan jos hätistelee kolleja pois oman kodin liepeiltä
sitte ne vaan kutee jossain muualla
Sama vika Rahikaisella :wave:...ja eihän niitä hittoja saa edes hengiltäkään, pesukoneesakin saavat rauhassa pyöriä ja mönkiä sieltä sitten jälleen esiin :$...Ei niitä oo täälläkään näkynyt viel.
Ja ei mua noin niinkun muuten ne kauhiasti ahdista, mutta kun tästä tukasta (kih kih kih)
niitä ei niin vaan pois kaivellakaan (naur, tyrskis) niin saattais olla että parikin hirvihöntiäistä mun hiuksissa aiheuttais kaljuuntumisen partakoneen avulla.
Meikö alotti vielä aikasemmin.. mut mepä muutettiinkin just teini-iän kynnyksellä kaupungista keskelle metsää mistä ei kulkenu julkiset eikä mitään mahdollisuuksia harrastaa, niin eipä siellä muutakaan tekemistä kun alkaa lipittelemään kaljaa. Siinä karisi porukoitten harhakuvat että tuppukylässä pysyy lapset kaidalla tiellä kun ei pääse kaupungille riekkumaanMulla tuo alkaa lähestyyn jo uhkaavasti...
Riippuen tietysti lapsesta kiinnostaako tuo vai ei.
Itse olin 16v tai 17v kun ekan kerran ostin/ostatin (en muista) alkoholia. Aloitin hurjasti kolmella oluella
herkku puhui tukasta, nih! :attn:No kyllähän mä nyt tuon tiedän
Mutta ketjussa on puhuttu pörröistä
Ei niitä oo täälläkään näkynyt viel.
Ja ei mua noin niinkun muuten ne kauhiasti ahdista, mutta kun tästä tukasta (kih kih kih)
niitä ei niin vaan pois kaivellakaan (naur, tyrskis) niin saattais olla että parikin hirvihöntiäistä mun hiuksissa aiheuttais kaljuuntumisen partakoneen avulla.
Pikkuhiljaa . Mitähän tapahtuisi jos kädestä pitäen opettaisi .sää alat oppia :heart:
niitä kollejaki on monenlaisia, osa jopa kivojaOnneksi oma tyttö on vasta sen 3v.
Kun omaa nuoruuttaan muistelee niin tekis mieli tunkea tuo tyttö jonkun läpäsemättömän suojakuplan sisään ja lukita se vaatekaappiin!
Onneksi tässä on vielä vuosia aikaa tolkuttaa järkeä tytölle päähän ja hokea "älä tee niin kun minä tein, tee niinkun minä sanon".
Ne kollit ja niiden tuleva nurkissa pyöriminen ei niin pelota, mutta tuo muu maailma kaikkine ongelmineen kyllä pikkasen :snotty:
Onneksi ei ole mitään eikä tule.Onneksi oma tyttö on vasta sen 3v.
Mä taas kiitän onneani että puolikas on poika, varmaan mission impossible kasvattaa terveitsetuntoinen fiksu tyttö jota ei kukaan kiusaa tai satuta.Onneksi oma tyttö on vasta sen 3v.
Kun omaa nuoruuttaan muistelee niin tekis mieli tunkea tuo tyttö jonkun läpäsemättömän suojakuplan sisään ja lukita se vaatekaappiin!
Onneksi tässä on vielä vuosia aikaa tolkuttaa järkeä tytölle päähän ja hokea "älä tee niin kun minä tein, tee niinkun minä sanon".
Ne kollit ja niiden tuleva nurkissa pyöriminen ei niin pelota, mutta tuo muu maailma kaikkine ongelmineen kyllä pikkasen :snotty:
Aaawwwbaawwwwww äyyyy kuolen söpöysyliannostukseen :heart:Brasilian valkopolvi sai aamiaiseksi pulskan naarastorakan