The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja itsehän olin kovimman "tukkabuumin" aikaan ala-asteella vielä,
ja muistan kyllä elävästi kun joku erehty sanomaan ettei oo tukkaansa kammannut tms. ja "kih kih kihi kihi, naursk tyrsk, tihk tihk" kuulu vaan joka puolelta :D

Mä en oo ihan varma onko nuoriso sittenkin fiksumpaa vai tyhmempää nykyään :D
Se tyhmyys esiintyy vaan erilaisemmissa muodoissa :LOL:

Esim. bronyt turrit jne

:LOL:
 
No mulla tosin on koulukiusaus- ja masennustaustaa niin uskon että se on vaikuttanut tosi paljon. Mutta kuitenkin itse hoksasin ettei se elämä nyt niin mallillaan ole, ja osasin sitten hakea siihen apua.
Turha sitä on etukäteen pelätä, ja onhan tässä onnekai vielä useita vuosia ennen kuin meidän kakarat on siinä iässä :) Nautitaan nyt uhmat ja muut pois alta ,ennen kun ressataan sitä että lapset alkaa ryypiskelemään :D
Mulla tuo alkaa lähestyyn jo uhkaavasti...
Riippuen tietysti lapsesta kiinnostaako tuo vai ei.

Itse olin 16v tai 17v kun ekan kerran ostin/ostatin (en muista) alkoholia. Aloitin hurjasti kolmella oluella :LOL:
 
onneks siellä missä mää käyn metillä niin ei vielä oo hirvikärpäsie
Ei niitä oo täälläkään näkynyt viel.

Ja ei mua noin niinkun muuten ne kauhiasti ahdista, mutta kun tästä tukasta (kih kih kih)
niitä ei niin vaan pois kaivellakaan (naur, tyrskis) niin saattais olla että parikin hirvihöntiäistä mun hiuksissa aiheuttais kaljuuntumisen partakoneen avulla.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Ei niitä oo täälläkään näkynyt viel.

Ja ei mua noin niinkun muuten ne kauhiasti ahdista, mutta kun tästä tukasta (kih kih kih)
niitä ei niin vaan pois kaivellakaan (naur, tyrskis) niin saattais olla että parikin hirvihöntiäistä mun hiuksissa aiheuttais kaljuuntumisen partakoneen avulla.
Sama vika Rahikaisella :wave:...ja eihän niitä hittoja saa edes hengiltäkään, pesukoneesakin saavat rauhassa pyöriä ja mönkiä sieltä sitten jälleen esiin :$...
 
kahvikirahvi
Mulla tuo alkaa lähestyyn jo uhkaavasti...
Riippuen tietysti lapsesta kiinnostaako tuo vai ei.

Itse olin 16v tai 17v kun ekan kerran ostin/ostatin (en muista) alkoholia. Aloitin hurjasti kolmella oluella :LOL:
Meikö alotti vielä aikasemmin.. mut mepä muutettiinkin just teini-iän kynnyksellä kaupungista keskelle metsää mistä ei kulkenu julkiset eikä mitään mahdollisuuksia harrastaa, niin eipä siellä muutakaan tekemistä kun alkaa lipittelemään kaljaa. Siinä karisi porukoitten harhakuvat että tuppukylässä pysyy lapset kaidalla tiellä kun ei pääse kaupungille riekkumaan :D
 
Onneksi oma tyttö on vasta sen 3v.

Kun omaa nuoruuttaan muistelee niin tekis mieli tunkea tuo tyttö jonkun läpäsemättömän suojakuplan sisään ja lukita se vaatekaappiin!

Onneksi tässä on vielä vuosia aikaa tolkuttaa järkeä tytölle päähän ja hokea "älä tee niin kun minä tein, tee niinkun minä sanon".

Ne kollit ja niiden tuleva nurkissa pyöriminen ei niin pelota, mutta tuo muu maailma kaikkine ongelmineen kyllä pikkasen :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja kepsis
Onneksi oma tyttö on vasta sen 3v.

Kun omaa nuoruuttaan muistelee niin tekis mieli tunkea tuo tyttö jonkun läpäsemättömän suojakuplan sisään ja lukita se vaatekaappiin!

Onneksi tässä on vielä vuosia aikaa tolkuttaa järkeä tytölle päähän ja hokea "älä tee niin kun minä tein, tee niinkun minä sanon".

Ne kollit ja niiden tuleva nurkissa pyöriminen ei niin pelota, mutta tuo muu maailma kaikkine ongelmineen kyllä pikkasen :snotty:
niitä kollejaki on monenlaisia, osa jopa kivoja

mää ainaki kiistän jyrkästi että olisin nuorena aiheuttanu silloselle fröken krutille mitään harmaita hiuksia

kuin kukkaa kämmenellä pidin
 
kahvikirahvi
Onneksi oma tyttö on vasta sen 3v.

Kun omaa nuoruuttaan muistelee niin tekis mieli tunkea tuo tyttö jonkun läpäsemättömän suojakuplan sisään ja lukita se vaatekaappiin!

Onneksi tässä on vielä vuosia aikaa tolkuttaa järkeä tytölle päähän ja hokea "älä tee niin kun minä tein, tee niinkun minä sanon".

Ne kollit ja niiden tuleva nurkissa pyöriminen ei niin pelota, mutta tuo muu maailma kaikkine ongelmineen kyllä pikkasen :snotty:
Mä taas kiitän onneani että puolikas on poika, varmaan mission impossible kasvattaa terveitsetuntoinen fiksu tyttö jota ei kukaan kiusaa tai satuta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä