noin määki tekisinPistää sämpylät ja pihvin eka grilliin, sit ku se on melkien syöntivalmis nii juusto siihen päälle pikkuseks aikaa. Silleen mä tekisin, mut en tiiä sitten kun en syö tommosia
noin määki tekisinPistää sämpylät ja pihvin eka grilliin, sit ku se on melkien syöntivalmis nii juusto siihen päälle pikkuseks aikaa. Silleen mä tekisin, mut en tiiä sitten kun en syö tommosia
en mää ainakaan:saint:Kukahan sika söi mun suklaalevyn melkein kokonaan sillä aikaa kun tossa ulkonan katselin puolikkaan touhuja hiekkalaatikolla :O
antokohan se sika lapselle yhtään palasta?Kukahan sika söi mun suklaalevyn melkein kokonaan sillä aikaa kun tossa ulkonan katselin puolikkaan touhuja hiekkalaatikolla :O
antokohan se sika lapselle yhtään palasta?
Heiii, tuli muuten yllättävän hyvää! Nämä mun toisinaan haasteelliset perheenjäsenetkin jopa haksahtivat ja pahasti...joten tuossa on sulle palanen *ojentaa lautasta* vielä kun on mistä ottaa....Nam
Viskaas tännekin päin palasta kun on valmis
Oijj, kiitos :heart:Heiii, tuli muuten yllättävän hyvää! Nämä mun toisinaan haasteelliset perheenjäsenetkin jopa haksahtivat ja pahasti...joten tuossa on sulle palanen *ojentaa lautasta* vielä kun on mistä ottaa....
Se sika sano että lapsi on tuhmaillu niin mahoton ettei ole ansainnut :snotty:antokohan se sika lapselle yhtään palasta?
taisi sialla vaan itellään persottaa ne suklaatit?Se sika sano että lapsi on tuhmaillu niin mahoton ettei ole ansainnut :snotty:
Kyllä se kolme riviä säästi syömättä.taisi sialla vaan itellään persottaa ne suklaatit?
*rientää kuivailemaan*kävin sit jo pesul mut kuivatakin pitäs
Näytä meillekin sit!*rientää kuvailemaan*
sää osaat tän homman,ilmiselvästi*rientää kuivailemaan*
pannaan tissijuna liikkeelleNäytä meillekin sit!
mulla on suu supussaJopa täälä hiljeni. Mitäs ne ruutis ja tinku jäi "kuivailemaan"?
No olispa tuo pitäny arvata.mulla on muna suussa
Meidänkin koiruus tarttis pestä...Mie kävin koiruuven pesemässä... Ku ei nuo saunojat ruvennu siihe hommaan..
No olispa tuo pitäny arvata.