The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mulla on lievästi atooppinen ja talvisin usein tulee pahimmat läikät, joskus ihan verille asti. Sibicort oli eka ihotautipolilta saatu tökötti mikä on auttanu kaikkeen vaivaan.
 
Niin ja toivon mukaan tossa alkusyksystä/syksyllä sit pääsis. Riippuu ihan miten noi haastattelut sujuu ja onnistunko vakuuttamaan itteni irlissä yhtä hyvin ko hakemuksessa!
Miten mä en tuota epäile ollenkaan, sillä sä vaikutat niin ihanan innostuneelta, motivoitunelta ja positiiviseltä tyypiltä, että sun kanssa olis vain ilo olla hommissa :)!

Jänskättämässä ja peukuttamassa olen isosti mukana!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Mitenkäs ilman reseptiä myötävät kortisonivoiteet, auttaako yhtään ?

Mulla on nyt kesän aikana taas kuivunut ja halkeilut vasen kyynärpää, toisessa ei mitään.
Toki ne auttavat mutta niissä kannattaa sitten olla ikään kuin heti liikenteessä ja ei pelkästään sen kortisonin kanssa vaan rinnalla on kulettava myös perusvoide. Ja sitä kortisonivoidetta on käytettävä kuuriluontoisesti eli se ei suinkaan taikojaan tee yhdessä eikä kahdessakaan päivässä.
 
Mun suklaa-kinuskihyytelökakku onnistui loistavasti. :)
Triplesuklaakeksipohja on loistava. :)

Pitäis kai tässä lähtee suihkuun, on hikinen olo. Lämmin päivä taas.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
mä oon ihan saletissa että pitkäkaula saa sopparin mutta tekis silti tuoda vielä esiin sitä nollasopparin riskiä
Luulisin että oon sen verran fiksu likka että tiiän ettei vaikuta ottaa vastaan työtä missä ei välttämättä oo säännöllistä tuntimäärää. Joku osa-aikanenkin passais kyllä näin alkuun, mutta joku säännöllisyys ja varmuus on oltava.
 
Toki ne auttavat mutta niissä kannattaa sitten olla ikään kuin heti liikenteessä ja ei pelkästään sen kortisonin kanssa vaan rinnalla on kulettava myös perusvoide. Ja sitä kortisonivoidetta on käytettävä kuuriluontoisesti eli se ei suinkaan taikojaan tee yhdessä eikä kahdessakaan päivässä.
Juu ja meillä on likan iho niin kuiva, että vaikka kortisoni ihottumat parantaa niin saa olla tosi tujakat perusrasvat rinnalle, muuten tuo kuivuu ihan kasaan ja sitten taas alkaa raapimaan ja taas lehahtaa ja tulee stafylokokit ja muut tulehdukset iholle jne... loputon paskakierre :(

Kirahvin mainitsema Sibicort on ollut hyvä, mutta sekin auttaa meillä vaan sen kuurin ajan, tauolla iho pysyy vaan muutaman päivän hyvänä ja piakkoin taas lehahtaa.

Tai näin ollut nyt kesän aikana, viime talvena saatiinkiin tuo pysyyn ihmeen hyvänä.

Nyt on käytössä ollut Apolar mikä kanssa toimii suht hyvin. Ja se ei oo luojan kiitos kirvellyt!
 
:O

Meneppäs silmälääkäriin :D

Noh, tulihan sekin pestyä samalla ja ajalteua karvoja :saint:
Sain harhautettua siut myöntämään asian oikean laidan :xmas:









Tai sitten kannattaisi nukkua vähän enemmän :ashamed:. Tämä päivä oli kyllä sellainen, että toivoin koko ajan olevani valetöissä valeperjantaina. Alamittainen onneksi pelasti päiväni :heart:. Vielä on onneksi sen ikäinen, että kaulaan kapsahtaa ja äitiä rakkaakseen kutsuu kun ikävä oli ehtinyt mummin luona tulla. Äitin lihapullia ja mustikkapiirakkaakin kuulemma ehti jo tulla ikävä :D.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Luulisin että oon sen verran fiksu likka että tiiän ettei vaikuta ottaa vastaan työtä missä ei välttämättä oo säännöllistä tuntimäärää. Joku osa-aikanenkin passais kyllä näin alkuun, mutta joku säännöllisyys ja varmuus on oltava.
no aattelin ihan varuiksi mainita kun niitä on nykyjään niin monenlaista suharia liikenteessä

eipä taida päivähoitokaan onnistua jos ei ole paikkaansapitäviä työvuorolistoja
 
Nyt on ukkoloille sauna tulilla ja veet kannettu. Meijän saunassa on muute ihan liian pienet ikkunat ja ihan liian ylhäällä.. :D

3v uhmasta: Miulla on täällä 3v ja 5,5v uhmaamassa ja kyllä tuo 3v tuntuu ihanan kiltiltä tuohon isompaan verrattuna..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä