En mä halua huijata, mutta en kyllä pahastuiskaan jos se hoksais sen ihan itteksensä. Ja jos ei, niin sitte ei ja onpahan hieno ystävä ja tyyppi sit muutenKyllä mä veikkaan, että siinä kahvissakin on jotain erikoisia mausteita...
Silleenhän sais helposti huijattua jonkun juomaan esimerkiks jotain rakkaus-potionia :kieh:. Kirahvi vois viedä rakkauskahvia kitaramiehelle
Voithan sie reippaasti laittaa itse viestiä.Nyt mää jo huolestun..ei siitä kaukosta oo kuulunut Ei olis pitänyt ehdotella yhtään mitään: /
joo voin toki mutta jos se tuntee et ahdistelen sitä...voi että...miks mun piti avata suuni:|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30081179:Voithan sie reippaasti laittaa itse viestiä.
No kuulepas, neiti on hyvä ja ottaa reippaasti itse yhteyttä....pistää viestiä kyselyä perään, ei siinä mitään menetäkäänNyt mää jo huolestun..ei siitä kaukosta oo kuulunut Ei olis pitänyt ehdotella yhtään mitään: /
Äh... ei se yksi viesti mitään ahdistelua ole. Jos alat suoltamaan niitä puolen tunnin välein voi mielipiteeni alkaa jo muuttumaan :vampire:.joo voin toki mutta jos se tuntee et ahdistelen sitä...voi että...miks mun piti avata suuni:|
Tänään tällä persoonalla liikkeellä .Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081212:Moi! :saint:
mulle sais tulla vaikka 5m väleinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30081221:Äh... ei se yksi viesti mitään ahdistelua ole. Jos alat suoltamaan niitä puolen tunnin välein voi mielipiteeni alkaa jo muuttumaan :vampire:.
mikä tässä on niin vaikee tajuta että en ole niitä hankkinut kaukoa varten. jumalauta,onkai niitä muitakin syitä miksi siirtää kun paneminen. Ja mikä sut saa luulemaan että jos tapaisin kaukon niin me pantais??noh, säästyy ne siirtopillerit toiseen kertaan
Jotenkin mä nyt olettaisin, että jos sun yhteydenottos tai kyselyt häntä ahdistais, niin eiköpähän ois semmosen saanut aikapäivää sitten sanotuksi. Ja tuskinpa olis suhun millään muotoa yhteyksissä.joo voin toki mutta jos se tuntee et ahdistelen sitä...voi että...miks mun piti avata suuni:|
Siulla onkin homma hanskassa .miten voi muuten olla että kaks noin vapjulousta leidiä haikailee tyhjään ukkojen perään?
jos oisin lajitoverien housuissa niin iskisin kiinni kuin sika limppuun
NiiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30081227:Tänään tällä persoonalla liikkeellä .
Elä suutu meille :hug:mikä tässä on niin vaikee tajuta että en ole niitä hankkinut kaukoa varten. jumalauta,onkai niitä muitakin syitä miksi siirtää kun paneminen. Ja mikä sut saa luulemaan että jos tapaisin kaukon niin me pantais??
ei mitään käryä...mikä tässä on niin vaikee tajuta että en ole niitä hankkinut kaukoa varten. jumalauta,onkai niitä muitakin syitä miksi siirtää kun paneminen. Ja mikä sut saa luulemaan että jos tapaisin kaukon niin me pantais??
Ruutis-parka saanut vihat niskoilleen yhdeltä jos toiseltakin naikkoselta täällä tänään :ashamed:ei mitään käryä...
eikö täällä saa enää yhtään kiusia?
tarttis varmaan kattoa peiliin ja korjata käytöstäRuutis-parka saanut vihat niskoilleen yhdeltä jos toiseltakin naikkoselta täällä tänään :ashamed:
Saa ja täytyy, nuo naiset vaan haluu kiusii sinua tahalteen :attn:ei mitään käryä...
Älä lupaatarttis varmaan kattoa peiliin ja korjata käytöstä
lupaan olla kiltisti ainaski viikon
No hitto kun luullaan et jos tapais jonkun kivan ihmisen joka on omalla tavalla tärkee niin miksi heti oletetaan että olen haarat levällään tarjoomassa? eikö piiitkän ajan jälkeen voi tavata niin ettei olis kullit ja pillut mielessä!ei mitään käryä...
Minen oo kiusinut ketään! |O Paitsi ehkä vähän Kepsistä joskus.Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081267:Saa ja täytyy, nuo naiset vaan haluu kiusii sinua tahalteen :attn:
Älä valhetteleMinen oo kiusinut ketään! |O Paitsi ehkä vähän Kepsistä joskus.