Onko valittamista |Ooho |O
Onko valittamista |Ooho |O
Sossun sivu sanoo "Toimeentulotukea muuttokustannuksiin myönnetään kunnassa oleskelevalle henkilölle / perheelle, josJoo, voin hyvin kyllä kuvitella tuon kynnyksen mutta mun mielestä sulla on nyt siihen ihan oikeus ja kohtuuskin - vaikka se nyt tuntuiskin inhalta... Ensinnäkin sulla ei vielä edes pyöri työttömyysrahatkaan ja täytyyhän sun sekä pp:n - hyvänen aika! - elää. Ja toisekseen - sulla on nyt hyvät saumat saada Lappiin hienosti sitä tukevaakin jalansijaa, joten ihan näin maalaisena vois vaikka kuvitella, että ovat siinä auttamassa ja tukemassa rahallisesti - ei sitä näinä päivinä vaan noin hienosti lähestytä mahdollisella työpaikan saamisyhteydenotoilla, joten....
Kannattaa ihmeessä mennä kokeilemaan!
ei olisAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30080740:Onko valittamista |O
niinkö aakoo sano niin sen saa paremmin työkkäristäSossun sivu sanoo "Toimeentulotukea muuttokustannuksiin myönnetään kunnassa oleskelevalle henkilölle / perheelle, jos
syntyy oikeus toimeentulotukeen eikä hakija voi
saada muuttoavustusta muualta (esim. liikkuvuusavustus työ- ja elinkeinotoimistosta)." Eli ei kannata edes kysyä.
Et heti kaikkea rohmua! Jokainen ottaa kiltisti kupillisen ensin, myös sinä! Sitten keitetään lisää, jos vielä maistuu.Ja puoli pannua tänne, jookos?
Jotenkin mie vähän aavistelin näin .ei olis
Just näin. Joku roti sentään |O.Et heti kaikkea rohmua! Jokainen ottaa kiltisti kupillisen ensin, myös sinä! Sitten keitetään lisää, jos vielä maistuu.
No pöhhöh...mutta Aakoo tais kans linkittää tosta avustuksesta, josko sitä kautta sitten...mutta kannattaisko sun sitten muutoin hakea sitä toimeentulotukea kuitenkin? Ihan siihen peruselämiseen. Ettei ihan pyhällä hengellä mene...Sossun sivu sanoo "Toimeentulotukea muuttokustannuksiin myönnetään kunnassa oleskelevalle henkilölle / perheelle, jos
syntyy oikeus toimeentulotukeen eikä hakija voi
saada muuttoavustusta muualta (esim. liikkuvuusavustus työ- ja elinkeinotoimistosta)." Eli ei kannata edes kysyä.
Joo, mut kuten taisin mainita niin sekin tulee takautuvasti. Eli se tarttis joka tapauksessa jollain rahalla maksaa että saa vuokrattua edes muuttoautoa. Puhumattakaan nyt siitä että takuuvuokraankin tarttis varmaan olla ylimääräistä, kun ei tästä saa omiaan kuitenkaan pois ennen kun on uuteen kämppään pitänyt maksaa.niinkö aakoo sano niin sen saa paremmin työkkäristä
Heikot jäät on tähän vuodenaikaan vähissä...aakoolla meinaa nyt ne mainostamansa hyvät tavat unehtua
naiset ensin vaikka heikoille jäille
Kuules neitokainen.Et heti kaikkea rohmua! Jokainen ottaa kiltisti kupillisen ensin, myös sinä! Sitten keitetään lisää, jos vielä maistuu.
järjestelykysymyksiäJoo, mut kuten taisin mainita niin sekin tulee takautuvasti. Eli se tarttis joka tapauksessa jollain rahalla maksaa että saa vuokrattua edes muuttoautoa. Puhumattakaan nyt siitä että takuuvuokraankin tarttis varmaan olla ylimääräistä, kun ei tästä saa omiaan kuitenkaan pois ennen kun on uuteen kämppään pitänyt maksaa.
Ihan liikaa kuluja, ihan liian vähän rahaa.
:OKuules neitokainen.
Kun mun kaffehammasta kolottaa, niin yks kuppi on yhtä tyhjän kanssa.
Sitäpaitti tiiän, et Kyöpelittärellä on IIIISOJA liemipatoja.
Kyl niist kahvia uskaltanee juoda.
Muita liemiä välttämättä ei.
Kyllä mä veikkaan, että siinä kahvissakin on jotain erikoisia mausteita...Kuules neitokainen.
Kun mun kaffehammasta kolottaa, niin yks kuppi on yhtä tyhjän kanssa.
Sitäpaitti tiiän, et Kyöpelittärellä on IIIISOJA liemipatoja.
Kyl niist kahvia uskaltanee juoda.
Muita liemiä välttämättä ei.
Näinpä. Ja olin tosiaan lukevinani, et on mahdollista saada ennakkonakin.järjestelykysymyksiä
No kun en mä haluu herätä sammakkona.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30080801:
mua ei enää haittaa, on jo liki 50v kokemustaNo kun en mä haluu herätä sammakkona.
Iskä kotiuitui ja näillä mennään!Olis voinu unia jatkaa viel, kyllä. Ei suihkukaan auta herättämään...
Ja mies ekana ku tuli töistä "Ootsie ryypänny täälllä?? Onko krapula?" mut ei sentään.
Hirvee väsy kylläkin..