The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Joo, voin hyvin kyllä kuvitella tuon kynnyksen mutta mun mielestä sulla on nyt siihen ihan oikeus ja kohtuuskin - vaikka se nyt tuntuiskin inhalta... Ensinnäkin sulla ei vielä edes pyöri työttömyysrahatkaan ja täytyyhän sun sekä pp:n - hyvänen aika! - elää. Ja toisekseen - sulla on nyt hyvät saumat saada Lappiin hienosti sitä tukevaakin jalansijaa, joten ihan näin maalaisena vois vaikka kuvitella, että ovat siinä auttamassa ja tukemassa rahallisesti - ei sitä näinä päivinä vaan noin hienosti lähestytä mahdollisella työpaikan saamisyhteydenotoilla, joten....

Kannattaa ihmeessä mennä kokeilemaan!
Sossun sivu sanoo "Toimeentulotukea muuttokustannuksiin myönnetään kunnassa oleskelevalle henkilölle / perheelle, jos
syntyy oikeus toimeentulotukeen eikä hakija voi
saada muuttoavustusta muualta (esim. liikkuvuusavustus työ- ja elinkeinotoimistosta)." Eli ei kannata edes kysyä.
 
Sossun sivu sanoo "Toimeentulotukea muuttokustannuksiin myönnetään kunnassa oleskelevalle henkilölle / perheelle, jos
syntyy oikeus toimeentulotukeen eikä hakija voi
saada muuttoavustusta muualta (esim. liikkuvuusavustus työ- ja elinkeinotoimistosta)." Eli ei kannata edes kysyä.
No pöhhöh...mutta Aakoo tais kans linkittää tosta avustuksesta, josko sitä kautta sitten...mutta kannattaisko sun sitten muutoin hakea sitä toimeentulotukea kuitenkin? Ihan siihen peruselämiseen. Ettei ihan pyhällä hengellä mene...
 
kahvikirahvi
niinkö aakoo sano niin sen saa paremmin työkkäristä
Joo, mut kuten taisin mainita niin sekin tulee takautuvasti. Eli se tarttis joka tapauksessa jollain rahalla maksaa että saa vuokrattua edes muuttoautoa. Puhumattakaan nyt siitä että takuuvuokraankin tarttis varmaan olla ylimääräistä, kun ei tästä saa omiaan kuitenkaan pois ennen kun on uuteen kämppään pitänyt maksaa.


Ihan liikaa kuluja, ihan liian vähän rahaa.
 
Et heti kaikkea rohmua! Jokainen ottaa kiltisti kupillisen ensin, myös sinä! Sitten keitetään lisää, jos vielä maistuu.
Kuules neitokainen.
Kun mun kaffehammasta kolottaa, niin yks kuppi on yhtä tyhjän kanssa.
Sitäpaitti tiiän, et Kyöpelittärellä on IIIISOJA liemipatoja.
Kyl niist kahvia uskaltanee juoda.
Muita liemiä välttämättä ei.
 
Joo, mut kuten taisin mainita niin sekin tulee takautuvasti. Eli se tarttis joka tapauksessa jollain rahalla maksaa että saa vuokrattua edes muuttoautoa. Puhumattakaan nyt siitä että takuuvuokraankin tarttis varmaan olla ylimääräistä, kun ei tästä saa omiaan kuitenkaan pois ennen kun on uuteen kämppään pitänyt maksaa.


Ihan liikaa kuluja, ihan liian vähän rahaa.
järjestelykysymyksiä
 
Mun kahvi kiintiö tuli täyteen.
Teetä keittäisin jos jaksaisin.

Mutta en ihan oikeasti jaksa, en milläääään...

Kurkku on niin pirun kipee, päässä jyskii ja en tiiä missä on mun villasukat.
*valivalivali* :rolleyes:
 
Kuules neitokainen.
Kun mun kaffehammasta kolottaa, niin yks kuppi on yhtä tyhjän kanssa.
Sitäpaitti tiiän, et Kyöpelittärellä on IIIISOJA liemipatoja.
Kyl niist kahvia uskaltanee juoda.
Muita liemiä välttämättä ei.
Kyllä mä veikkaan, että siinä kahvissakin on jotain erikoisia mausteita... :p

Silleenhän sais helposti huijattua jonkun juomaan esimerkiks jotain rakkaus-potionia :kieh:. Kirahvi vois viedä rakkauskahvia kitaramiehelle :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä