The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ootko sä pitkäkaula jollain rehvifoorumilla kun aina jonkun kanssa rehveillä? Vai ootko vaan niin rohkea mimmi et meet kadulta suurinpiirtein kysyy joltain et läheks treffeille?
:D

Kitaramieheen oon tutustunu joskus 2008, kassapoikaa pyysin kassalta matkaan, ja tää tämänpäiväinen on tullu netissä tutuksi. En mä rehvipalstoja harrasta, paitsi suolessa käyn naureskelemassa feikkiprofiililla epätoivoisille prevopenoille jotka vonkaa kuvattomalta/tekstittömältä profiililta, ja joille riittää että kyseessä on nuori nainen :LOL:

Kai mä sit oon rohkee. Eipä mulla mitään odotuksia kuitenkaan oo kenellekään enkä parisuhdetta vailla. Kiva vaan tutustua uusiin ihmisiin enkä koe että mulla olis mitään menetettävääkään. Sitä paitsi mä en oo oikein ikinä ees käyny treffeillä, en oo ennen ämpäriä tykänny tapailla ihmisiä treffien merkeissä, ämpärin aikana en tiettykään voinu, niin kai mä nyt voin tälle kesälle sopia niin perkelesti treffejä niin voi sanoa että on niitäkin harrastanu :cool:
 
:D

Kitaramieheen oon tutustunu joskus 2008, kassapoikaa pyysin kassalta matkaan, ja tää tämänpäiväinen on tullu netissä tutuksi. En mä rehvipalstoja harrasta, paitsi suolessa käyn naureskelemassa feikkiprofiililla epätoivoisille prevopenoille jotka vonkaa kuvattomalta/tekstittömältä profiililta, ja joille riittää että kyseessä on nuori nainen :LOL:

Kai mä sit oon rohkee. Eipä mulla mitään odotuksia kuitenkaan oo kenellekään enkä parisuhdetta vailla. Kiva vaan tutustua uusiin ihmisiin enkä koe että mulla olis mitään menetettävääkään. Sitä paitsi mä en oo oikein ikinä ees käyny treffeillä, en oo ennen ämpäriä tykänny tapailla ihmisiä treffien merkeissä, ämpärin aikana en tiettykään voinu, niin kai mä nyt voin tälle kesälle sopia niin perkelesti treffejä niin voi sanoa että on niitäkin harrastanu :cool:
Tietty voit! Hitto kun ite en oo mikään rohkee niin et tosta noin vaan pyytäsin jonkun ulos...tulee vaan pakit ja surkee fiilis: / Joten jätän väliin.
 
kahvikirahvi
järjestelykysymyksiä
Soittelin isin kans äsken, ja maailman paras mies sai mut vakuuttumaan että asiat järjestyy tavalla tai toisella, apua saan jos ja kun tartten. Ja mun pienen kämpän tavarat saattais mahtua ihan hyvin isoon pakettiautoonkin, kun kuitenkin täs on kaikkee roinaa mitä tarttis muutenkin hukata huspois.
Ja ämpärinkin kanssa jos ison pakun ajelis vuorotellen lappiin, niin sehän kävis varmaan suht kivuttomasti eikä välttämättä tulis edes hirmusen kalliiksikaan.

Isi on sankari :heart:

Ai voi saada etukäteenkin? No häätyypä soitella huomenna siitäkin ja kysellä miten se menee!
 
kahvikirahvi
Halkeen kohta tähän onnellisuuteen ja jännitykseen. Jos olisin nyt vähän, sanotaanko vaikka ihan tonnin rikkaampi, niin voisin väittää että olisin maailman onnellisin tyttö.

:halaus maailmalle:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Olikos hopeatoffeella tänään rauhallisempi työpäivä?
Ei, mä oon ihan kuallu, tosin lopetin tänään aiemmin. Huomenna jatkuu taas. Eka telekonffa odottaa kasilta. Tänäänkin ihmeteltiin illan vikassa kokouksessa miksen ole enää töissä :headwall: ulkomaan elävät...
Mies teki mulle ruoan valmiiksi, pitää vaan muistaa ottaa se mukaan ja ehtiä syömään jossain välissä. Mää meen nyt nukkumaan. Ei tuu töllön katselusta mitään, kun meinaan nukahtaa tähän. Öitä ja tänään kehoitan teitä olemaan kiltisti :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä