The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noo en minä lähde yleistämään omia kokemuksiani yleiseksi totuudeksi :p

Vaikka eihän oikeasti kukaan nainen seksistä pidä tai sen puoleen halua sitä, muutakuin lisääntymistarkoituksessa :LOL:
Mulla tuli mieleen se vanha juttu aviomieskaupasta:

Ekas kerroksessa oli komeita miehiä
Tokas kerroksessa oli komeita miehiä, jotka on petoja sängyssä.
Kolmannes kerroksessa oli komeita ja uskollisia miehiä, jotka on petoja sängyssä.
Nelosessa oli komeita ja uskollisia miehiä, jotka on petoja sängyssä ja jotka pitää lapsista.
Vitosessa oli rikkaita, komeita ja uskollisia miehiä, jotka on petoja sängyssä ja jotka pitää lapsista.
Kutosessa oli sit vaan lappu seinällä, et uloskäynti. Täst kaupasta ei sinulle miestä löydy.

Vastapäätä oli sit vaimokauppa.
Ekas kerroksessa oli naisia, jotka pitää seksistä.
Kukaan mies ei o koskaan käyny edes vilkaisemassa mitä olis kakkoskerroksessa.
 
kahvikirahvi
Oon onnellinen ja älyttömän tyytyväinen, hieno päivä ollut kaikenkaikkiaan. Ei ollu etes huonot rehvitkään. Tosi kiva tyyppi.


Vähän vaan alko ressaamaan et millähän rahalla mä sen muuton hoidan ja käyn eka työhaastattelut koukkaamassa (ens viikolla tulee sieltä ekasta hakemastani paikasta tieto kutsutaanko vai ei), kun tässä muutenkin rahatonna ollaan ja ne liikkuvuus- ja muuttoavustukset maksetaan tietenkin vasta perästä päin. Ämpäri kyllä lupas lähteä mun kanssa ajelemaan muuttokuormaa sitten :flower: Huoh, raharaharaha. Vittupääpaskaraha.
 
Oon onnellinen ja älyttömän tyytyväinen, hieno päivä ollut kaikenkaikkiaan. Ei ollu etes huonot rehvitkään. Tosi kiva tyyppi.


Vähän vaan alko ressaamaan et millähän rahalla mä sen muuton hoidan ja käyn eka työhaastattelut koukkaamassa (ens viikolla tulee sieltä ekasta hakemastani paikasta tieto kutsutaanko vai ei), kun tässä muutenkin rahatonna ollaan ja ne liikkuvuus- ja muuttoavustukset maksetaan tietenkin vasta perästä päin. Ämpäri kyllä lupas lähteä mun kanssa ajelemaan muuttokuormaa sitten :flower: Huoh, raharaharaha. Vittupääpaskaraha.
Oisko sulla mahkuja saada toimeentulotukea?
 
Oon onnellinen ja älyttömän tyytyväinen, hieno päivä ollut kaikenkaikkiaan. Ei ollu etes huonot rehvitkään. Tosi kiva tyyppi.


Vähän vaan alko ressaamaan et millähän rahalla mä sen muuton hoidan ja käyn eka työhaastattelut koukkaamassa (ens viikolla tulee sieltä ekasta hakemastani paikasta tieto kutsutaanko vai ei), kun tässä muutenkin rahatonna ollaan ja ne liikkuvuus- ja muuttoavustukset maksetaan tietenkin vasta perästä päin. Ämpäri kyllä lupas lähteä mun kanssa ajelemaan muuttokuormaa sitten :flower: Huoh, raharaharaha. Vittupääpaskaraha.
:hug: Kyl sie jottain keksit..
 
Oon onnellinen ja älyttömän tyytyväinen, hieno päivä ollut kaikenkaikkiaan. Ei ollu etes huonot rehvitkään. Tosi kiva tyyppi.


Vähän vaan alko ressaamaan et millähän rahalla mä sen muuton hoidan ja käyn eka työhaastattelut koukkaamassa (ens viikolla tulee sieltä ekasta hakemastani paikasta tieto kutsutaanko vai ei), kun tässä muutenkin rahatonna ollaan ja ne liikkuvuus- ja muuttoavustukset maksetaan tietenkin vasta perästä päin. Ämpäri kyllä lupas lähteä mun kanssa ajelemaan muuttokuormaa sitten :flower: Huoh, raharaharaha. Vittupääpaskaraha.
lisäksi pitää vielä miettiä ns. 0-sopimuksen riskiä

eli että on työsoppari ilman että siinä on sovittu asiallista minimiviikkotuntimäärää
 
no enkaimää ees pohtis tuommosta sytämmenmuotosta pehkoa jos oli vaan karva siellä toinen täällä
...mutta jos laittas - mikäli oliskin semmonen tilanne että karvanen toista ettis - semmosen rintakarvatupeen, minkä olis trimmannu jo valmiiksi syrämen muotoseksi :rolleyes:

Ja kait se ny siinäkin kohtaa menis ihan aidosta, kun ei sitä kuulemma päästäkään huomaa :xmas: :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä