Juuuu, koita ite ottaa suihin samalla kun tuntuu siltä että vatsasta on ryömimässä alien pihalle, ja voit pyörtyä hetkellä minä hyvänsä . Kunhan se mies saa sen nautintonsa!niimpä, suihin voi aina ottaa
Juuuu, koita ite ottaa suihin samalla kun tuntuu siltä että vatsasta on ryömimässä alien pihalle, ja voit pyörtyä hetkellä minä hyvänsä . Kunhan se mies saa sen nautintonsa!niimpä, suihin voi aina ottaa
- ei hemmetti, mähän voisin jopa olla haka tuossa :snotty:onko leidit aatellu lähteä kukkamekkokorkkaritsuohiihdon ämmänkisoihin?
nailoneilla etumatkaa
[video=youtube;J2Zs2UN47E8]https://www.youtube.com/watch?v=J2Zs2UN47E8[/video]
kunhan viisastelen, ei ole itelläkään moista onnea sattunu kohalleJuuuu, koita ite ottaa suihin samalla kun tuntuu siltä että vatsasta on ryömimässä alien pihalle, ja voit pyörtyä hetkellä minä hyvänsä . Kunhan se mies saa sen nautintonsa!
Juu ei kiitos. :xJuuuu, koita ite ottaa suihin samalla kun tuntuu siltä että vatsasta on ryömimässä alien pihalle, ja voit pyörtyä hetkellä minä hyvänsä . Kunhan se mies saa sen nautintonsa!
MieheläänKohta mie poistun jonnekin.
Hei, elä yleistä! Mie oon naimisissa..Mää en haluu koskaan naimisiin jos naisista tulee tollasia ettei edes suihin oteta oli menkat tai ei.
Niin että antaa laatan lentää? :|Mää en haluu koskaan naimisiin jos naisista tulee tollasia ettei edes suihin oteta oli menkat tai ei.
Noo en minä lähde yleistämään omia kokemuksiani yleiseksi totuudeksiMää en haluu koskaan naimisiin jos naisista tulee tollasia ettei edes suihin oteta oli menkat tai ei.
Mitä häh? kenen laatta? ei mulla lennä laatta jos otan suihin.Niin että antaa laatan lentää? :|
Jotkut ovat oksennus herkkiä. Eikä sille voi mitään.Mitä häh? kenen laatta? ei mulla lennä laatta jos otan suihin.
No kun kuulostelee naimisissa olevien juttuja niin tuntuu et seksielämä on ihan kuollutta.Hei, elä yleistä! Mie oon naimisissa..
epäilemättäPoistun nyt mutta tulen kumminkin jossain vaiheessa. :wave:
no niimpä, tuota totuutta kun aattelee niin pitää olla helvetin tyytyväinen siitä että saa kuitenkin kohtuuvella pillua vaikkei suikkareita juuri saakkaanNo kun kuulostelee naimisissa olevien juttuja niin tuntuu et seksielämä on ihan kuollutta.
eipä nyt liiotella enempää kuin on tarpeenKait mä olen sitten pihtari ja aseksuaali, kun en ota poskeen silloin kun mies haluaa, vaikka mulla silloin sattuisikin olemaan oksennustauti ja akuutti ripuli, käsi poikki ja pää irti ja synnyttäisin samalla :xmas:
kyllä määki yritin nahuta kipsi jalassa sillon viime vuonna kun multa meni takajalaka poikkiEip sitä nyt kivuissa mikään kiva ole sekstata.
tosin on ollut kyllä tilanteitakin millon on ollut kipuja mutta kun on tarjottu niin ei ole kehdannut kieltäytyäkään
Niin, kyllä minäkin tykkään poskeen ottaa, mutta kun oli puhetta että sitä pitäisi tehdä oli sitten menkat tai ei. Mutta jos ei vaan kykene, kun ei pysty edes kävelemään pyörtymättä? Mutta joo, mä irtaannun tästä kiistelystä nyt, en tykkää riidellä :xmas:. Tulee vaan paha mieli!eipä nyt liiotella enempää kuin on tarpeen
mää ainaski puhun siitä että saako poskihoitoa kerran vain kymmeniä kertoja vuodessa