The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...linjoilla taas :D - piti käydä hilpastelemassa pihamaalla...

Menihän taas melkoiseksi tanhuamiseksi ja piruettien tekemiseksi, voi jösses sentään! Sitä mä vaan ihmettelen, että Mies voi olla huoletta ja huolella ilman paitaa :p kun taas meikäläisen ei tartte kuin varvas työntää oven raosta ulos, niin johan on mustanaan kuppaajia :O :kieh:

Mutta siis - tänään on ollut näemmä oikea ruuhka teknisten vempainten ostamisissa, varmasti tämä näkyy ihan selkeenä piikkinä, kun Inanna meni hommaamaan tabletin ja me hankittiin tuolle tulevalle koululaiselle kännykkä. Ei kyllä mennyt ihan alkuperäisten ostossuunnitelmien mukaan, ts. ei lukenut tuo hankinta listassa :D, mutta milloinkas sitä ennenkään tässä oltais listoja osattu lukea saati muistaa ylipäätänsä ottaa niitä mukaan....

Arvakaapas vaan onko tuo pojanveijari niin isoa poikaa, niin isoa :D :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ainakin pari ekaa päivää, kun ei tee mieli tehdä muuta kuin vääntää itkua sikiöasennossa sängynpohjalla ja kirota särkylääkkeitä, kun ei mikään toimi :xmas:
:hug:...juuei ei toimi ei niin todellakaan...eikä ihan heti kyllä ole edes mielessäkään moinen jumppaaminen, kun koko kroppa jumppaa jo ihan valmiiksi eikä kyseessä ole lähimaillekaan mikään nautinto...

Mutta....eihän tuo miehelle mikään hiljaiselon hetki ole tuokaan :rolleyes:...mikäli nyt sattuu maisemissa pyörimään...yleensä sitä saa sitten kärvistellä oikein urakalla : /
 
onko leidit aatellu lähteä kukkamekkokorkkaritsuohiihdon ämmänkisoihin?

nailoneilla etumatkaa

[video=youtube;J2Zs2UN47E8]https://www.youtube.com/watch?v=J2Zs2UN47E8[/video]
 
Viimeksi muokattu:
:hug:...juuei ei toimi ei niin todellakaan...eikä ihan heti kyllä ole edes mielessäkään moinen jumppaaminen, kun koko kroppa jumppaa jo ihan valmiiksi eikä kyseessä ole lähimaillekaan mikään nautinto...

Mutta....eihän tuo miehelle mikään hiljaiselon hetki ole tuokaan :rolleyes:...mikäli nyt sattuu maisemissa pyörimään...yleensä sitä saa sitten kärvistellä oikein urakalla : /
Näinpä näin, pari kertaa olen ollut varma että kuolen siihen paikkaan. Pyörtynytkin olen siitä kivusta :ashamed:. Ja aina niinä hetkinä vannon, etten perkele koskaan hanki lapsia, kun en osaa edes kuvitella miten paljon synnyttäminen sitten sattuu :D.

Ihanaa olla nainen :kieh:
 
Mä en ole koskaan ajatellut et jos naine ei halua harrastaa sillon niin miksi miehelle ei vois antaa nautintoa.Musta ainakin on kiihottava ajatus et mies vain yksin saa sen nautinnon tai no ei yksin koska nautinhan itsekin siitä että näen toisen nauttivan.

Ja nyt ei pitäs näitä ajatella kun tulee ihan höpöks.
 
Näinpä näin, pari kertaa olen ollut varma että kuolen siihen paikkaan. Pyörtynytkin olen siitä kivusta :ashamed:. Ja aina niinä hetkinä vannon, etten perkele koskaan hanki lapsia, kun en osaa edes kuvitella miten paljon synnyttäminen sitten sattuu :D.

Ihanaa olla nainen :kieh:
...synnyttämiseen verrattuna se kirpaisee vain kerran, kun taas useamman päivän kestävä helvetti :kieh: - ja siihen päälle pari kolme viikkoa ihan samaa kouristelua ja puukotusta ja suolenpätkien solmimista....kuules - synnyttäminen oli lasten leikkiä.

:hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä