miksi ei? menee tietysti:stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30080259:Ei mee läpi
miksi ei? menee tietysti:stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30080259:Ei mee läpi
Liian klassinen selitysmiksi ei? menee tietysti:stick:
ei oo mitään totuuksia:kieh:eipä kiusata tinksua enempi kuin on tarpeen
kaikki kummiski tietää totuuden
Minen ainakaan, sattuu liikaa |Ono nyt ei puhuta sen enempää mun menkoista tai siitä miksi niitä siirrän Ja sitäpaitsi,kaikki ei tykkää harrastella menkkojen aikaan jos sellanen tilanne.
Ei sit olla koko iltaa :stick:Ah, oma koti :heart:
Hiljasuus, rauha, oma soffa ja oman keittimen kahvi.
Ja ostettiin muuten muksulle se oma tabletti,
pääsee ite palstaileen illalla oikein urakalla
Ihan kun ei ois ennen päässyt
Mut tärkeimmät ensin, on painuttava äitille naapuriin kaffelle
VIIKON juorut rästissä :O
Eli hissua on siihen aikaan kuusta.Minen ainakaan, sattuu liikaa |O
ehkä naiselle muttei välttämättä miehelleEli hissua on siihen aikaan kuusta.
Ainakin pari ekaa päivää, kun ei tee mieli tehdä muuta kuin vääntää itkua sikiöasennossa sängynpohjalla ja kirota särkylääkkeitä, kun ei mikään toimi :xmas:Eli hissua on siihen aikaan kuusta.
:hug:...juuei ei toimi ei niin todellakaan...eikä ihan heti kyllä ole edes mielessäkään moinen jumppaaminen, kun koko kroppa jumppaa jo ihan valmiiksi eikä kyseessä ole lähimaillekaan mikään nautinto...Ainakin pari ekaa päivää, kun ei tee mieli tehdä muuta kuin vääntää itkua sikiöasennossa sängynpohjalla ja kirota särkylääkkeitä, kun ei mikään toimi :xmas:
Jaa, no ei kyllä mitään kokemusta moisesta.ehkä naiselle muttei välttämättä miehelle
:/Ainakin pari ekaa päivää, kun ei tee mieli tehdä muuta kuin vääntää itkua sikiöasennossa sängynpohjalla ja kirota särkylääkkeitä, kun ei mikään toimi :xmas:
Näinpä näin, pari kertaa olen ollut varma että kuolen siihen paikkaan. Pyörtynytkin olen siitä kivusta :ashamed:. Ja aina niinä hetkinä vannon, etten perkele koskaan hanki lapsia, kun en osaa edes kuvitella miten paljon synnyttäminen sitten sattuu .:hug:...juuei ei toimi ei niin todellakaan...eikä ihan heti kyllä ole edes mielessäkään moinen jumppaaminen, kun koko kroppa jumppaa jo ihan valmiiksi eikä kyseessä ole lähimaillekaan mikään nautinto...
Mutta....eihän tuo miehelle mikään hiljaiselon hetki ole tuokaan ...mikäli nyt sattuu maisemissa pyörimään...yleensä sitä saa sitten kärvistellä oikein urakalla : /
Höh:hug:Jaa, no ei kyllä mitään kokemusta moisesta.
niimpä, suihin voi aina ottaaehkä naiselle muttei välttämättä miehelle
Se on kiva että jotkut edes saaHöh:hug:
mun kanssa ei oo ukon tarvinnut koskaan "kärsiä" siitä ettei sais hoitoa vaikken sitä itteään pystyis antaiskaan.
...synnyttämiseen verrattuna se kirpaisee vain kerran, kun taas useamman päivän kestävä helvetti :kieh: - ja siihen päälle pari kolme viikkoa ihan samaa kouristelua ja puukotusta ja suolenpätkien solmimista....kuules - synnyttäminen oli lasten leikkiä.Näinpä näin, pari kertaa olen ollut varma että kuolen siihen paikkaan. Pyörtynytkin olen siitä kivusta :ashamed:. Ja aina niinä hetkinä vannon, etten perkele koskaan hanki lapsia, kun en osaa edes kuvitella miten paljon synnyttäminen sitten sattuu .
Ihanaa olla nainen :kieh:
voiks tähän sanoo et nam namniimpä, suihin voi aina ottaa
no toki voivoiks tähän sanoo et nam nam
No,kaikki ei tykkää sitä tehdä mut mää tykkäänSe on kiva että jotkut edes saa