The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
onko leidit aatellu lähteä kukkamekkokorkkaritsuohiihdon ämmänkisoihin?

nailoneilla etumatkaa

[video=youtube;J2Zs2UN47E8]https://www.youtube.com/watch?v=J2Zs2UN47E8[/video]
:D- ei hemmetti, mähän voisin jopa olla haka tuossa :LOL: :snotty:

Mekon/hameen helmukset vaan tottuneesti lanteille menoa hidastamasta - pitäähän sitä itikoille jotain särvintä olla tarjolla - ja ei muuta kuin etteenpäin!

Noh, taijanpa ylläpitää tuota helmuksien hulmuamista - silloin harvoin kun erehdyn semmosta pitämään - ihan näillä leveysasteilla. Hoijan naapurinisäntien pitkäikäisyyttä eteenpäin ;)
 
:flower: Pitkäkaulalle.. Saako hyppiä ja päästää pari riemunkiljahusta siun puolesta.. :D Ihanaa..

Meillä mies saa aina menkkojen aikaan jotain spesiaali hyvää.. Varmaan ainoo mies maailmassa joka oottaa just sitä aikaa kuukaudesta. :D Paitsi ett viimosen kolmen kk:n aikana on joutunu tyytymään ihan perinteisin hommiin tän perhanan kierukan takia. Miekin halluun välillä jotain. |O
 
Kait mä olen sitten pihtari ja aseksuaali, kun en ota poskeen silloin kun mies haluaa, vaikka mulla silloin sattuisikin olemaan oksennustauti ja akuutti ripuli, käsi poikki ja pää irti ja synnyttäisin samalla :xmas:
eipä nyt liiotella enempää kuin on tarpeen

mää ainaski puhun siitä että saako poskihoitoa kerran vain kymmeniä kertoja vuodessa
 
eipä nyt liiotella enempää kuin on tarpeen

mää ainaski puhun siitä että saako poskihoitoa kerran vain kymmeniä kertoja vuodessa
Niin, kyllä minäkin tykkään poskeen ottaa, mutta kun oli puhetta että sitä pitäisi tehdä oli sitten menkat tai ei. Mutta jos ei vaan kykene, kun ei pysty edes kävelemään pyörtymättä? Mutta joo, mä irtaannun tästä kiistelystä nyt, en tykkää riidellä :xmas:. Tulee vaan paha mieli!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä