juu mutta kuitenkin tunsin että olin jäänyt jostain paitsi.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077912:Niin mut siulla on live oikeus .
juu mutta kuitenkin tunsin että olin jäänyt jostain paitsi.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077912:Niin mut siulla on live oikeus .
!!!!:flower: No toki, kysy vaikka keltä niin minuun voi luottaa (paitsi Kepsikseltä)
Mie en pysty,kello ku soi niin melkein pakko nousta koska jos jään vaan makoilee saatika nukahdan niin säpsähtelen jatkuvaan hereille kuitenkin, et joko oon myöhässä.Minen kykene, niin monta kertaa sekin tullut jo koettua . Torkuttaminen on ihan liian helppoa :ashamed:
: /juu mutta kuitenkin tunsin että olin jäänyt jostain paitsi.. :'(
Älä sielä yhtään huutomerkkeile!!!!!
minä tyydyn huokailemaan tähän viinilasiinÄlä sielä yhtään huutomerkkeile!
Itte oot kiukutellut tänki päivää, vaikken ees mitään pahaa oo tehnyt :stick:
:xmas:
Siun pitää näpsiä niitä kuvia sit ku seuraavan kerran näätte:O en ole saanut ensimmäistäkään kuvaa...... . ... .. . .
Kuulostaa kyllä herkulliseltaHOI! seuraavat pizzarullat onnistui! Paistelin ne paljon matalammalla lämmöllä niin eivät palaneet ja tuli hyviä
Pizzankin tein kun taikinaa oli niin paljon taas ja sitten samasta taikinasta leipiä jotakin tuolla uunissa nyt :xmas:
Sitten vielä tandoorichicken vartaat
Plaah, edelleenkin tekis mieli jotain herkkua.. eikä tääl oo mittään.HOI! seuraavat pizzarullat onnistui! Paistelin ne paljon matalammalla lämmöllä niin eivät palaneet ja tuli hyviä
Pizzankin tein kun taikinaa oli niin paljon taas ja sitten samasta taikinasta leipiä jotakin tuolla uunissa nyt :xmas:
Sitten vielä tandoorichicken vartaat
Mut sä saat livenä =):O en ole saanut ensimmäistäkään kuvaa...... . ... .. . .
:hug: Miun pitäis kans mennä nukkuu.Höh,ei jaksa nyt innostua tisseistä eikä peristä eikä muistaakaan osista,mussa on nyt joku vika
Jos vaan nukkumaan menis.
Höh..törkeetä syrjintää..Mä otin tänään kuvan bikinit päällä mutta en jaa sitä teille :attn:
Meni jollekin kyllä :ashamed:
Mie annan jossain vaiheessa. Nyt ei jaksa kuvailla enää. Kuvan tisuista. :kiss:juu mutta kuitenkin tunsin että olin jäänyt jostain paitsi.. :'(
Sekös sinnuu vetää hiljaiseksi :hug:. Usko pois. Kyllä kauko vielä vastaa.Eikä kaukostakaan ole kuulunut: / Säikky tietysti kun rupesin ehdottelemaan.
tee vaikka chapateja- vettä jauhoja ja halutessas suolaa päälle sitten mitä on, ihan öljykin käy ja jos on valkosipulia niin maustat öljyn sillä tai mitä vaan jota voi leipien päälle lykä'täPlaah, edelleenkin tekis mieli jotain herkkua.. eikä tääl oo mittään.
:hug:Eikä kaukostakaan ole kuulunut: / Säikky tietysti kun rupesin ehdottelemaan.
Voi olla. Mutta pelkään ettei vastaa ja en sitten halua ahdistellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077965:Sekös sinnuu vetää hiljaiseksi :hug:. Usko pois. Kyllä kauko vielä vastaa.
Oota nyt vaan rauhallisin mielin :hug:.Voi olla. Mutta pelkään ettei vastaa ja en sitten halua ahdistellakaan.
En usko!Otin kuvan mutta hyi hitto mikä läskiperse mulla. : /