ikiuni
Kaffet vois keittää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077827:Keitetäänkö vielä kahvit
Kaffet vois keittää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077827:Keitetäänkö vielä kahvit
7/7 yö töissä ja hikisyys vaan nousee. Evil bitch minussa on aktivoitunut :snotty:Sinulla on nyt sellainen sarkasmiputki päällä
ruksi seinään7/7 yö töissä ja hikisyys vaan nousee. Evil bitch minussa on aktivoitunut :snotty:
*kipittää köökkiin*Kaffet vois keittää.
Tietty syöt nyt, eihän tommosilla eväillä pärjää. Ja aamulla sit lisääKehtaiskohan sitä syödä jotain tähän aikaan vai säästellä aamuun nälkää? Yhdentoista jäökeen ehdin puolikkaan annoksen kylmää salaattia nielaista. Vettä oon kyllä latkinu pitkin päivää. Juu, jotain murua rinnan alle, lähteen penkomaan kaappia.
No mut eihän se tyttöjen kesken voi haitataMä ajattelin sitä jos annan kuvan mun tisuista.
Se on eri asia silloin jos on sinkku.
Siulla on siellä kivoja mummovahteja :heart:.Mut kutsuttiin naapuriosastolle pullakahville tuossa tunteroisen päästä
Mie käyn vasta aamulla, ihan varmana käyn Jos jaksan...pakkohan se on.Pakko kait se on suihkuun mennä, en oo työkelpoinen tällä tukalla huomenna :kieh:. Ette sit alota junailuja ennenku tuun takas |O!!!!
Minnuun voit luottaa .Mun on pakko lopettaa, aamulla taas herätys viiden jälkeen. Katson aivoja puuduttavaa töllöä hetken aikaa, takuuvarma nukahtamislääke. Öitä ja olkaa ilkosasti!
:O en ole saanut ensimmäistäkään kuvaa...... . ... .. . .On moni muukin joille annoin kuvan. Mut siitä on jo aikaa.
Minen kykene, niin monta kertaa sekin tullut jo koettua . Torkuttaminen on ihan liian helppoa :ashamed:Mie käyn vasta aamulla, ihan varmana käyn Jos jaksan...pakkohan se on.
Kuule kontakti voittaa kuvan viisnolla :stick: :stick::O en ole saanut ensimmäistäkään kuvaa...... . ... .. . .
Juu on ne ihan mukavia. Enimmäkseen tää työ on tosin semmoista yksin hiippailua, sopii mulle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077883:Siulla on siellä kivoja mummovahteja :heart:.
Sie et tainnu olla tässä ketjussa silloin. En ainakaan tuntenut sua silloin.:O en ole saanut ensimmäistäkään kuvaa...... . ... .. . .
:O en ole saanut ensimmäistäkään kuvaa...... . ... .. . .
Oot selvästi ollu ihan väärään aikaan poissa palstalta lälläslää!:O en ole saanut ensimmäistäkään kuvaa...... . ... .. . .
:flower: No toki, kysy vaikka keltä niin minuun voi luottaa (paitsi Kepsikseltä)Inanna lunastakoon lupauksensa :attn: