piti olla siellä ja viittaan sun tekokairoihin niinkö arvelitkinmissä? vai meinaakko miun kotiseutua?
niin on joo jopa reilumpi ja jne mutta siis kaverin tykönä ois voinu käyvä Ja mukavia immeisiä sieläki ihan muutenkin
piti olla siellä ja viittaan sun tekokairoihin niinkö arvelitkinmissä? vai meinaakko miun kotiseutua?
niin on joo jopa reilumpi ja jne mutta siis kaverin tykönä ois voinu käyvä Ja mukavia immeisiä sieläki ihan muutenkin
Sehän on ihan lunkia sakkia sielä päinpiti olla siellä ja viittaan sun tekokairoihin niinkö arvelitkin
Vieras harmaa, todellakin harmaa, ja nyt harmaana.mää voisin nimetä ne harmaat, onko ehotuksia
vasemmalla 1, oikealla 3
Eikö olis ihan reilua nimetä meidän mukaan kun me ollaan tää tärkeä hetki sun kanssa jakamassa?kirahvin ehotus olis muuten hyvä mutta pelkään että harmailu ei jää vierailuksi
mies!. kepsukka ja majuri oikeella mutta kuka vasemmallaEikö olis ihan reilua nimetä meidän mukaan kun me ollaan tää tärkeä hetki sun kanssa jakamassa?
Ole hyvä ja nimeä.Nimetäänkö täällä rintakarvoja? Mäkin haluun nimetä edes yhden!!!
KAIKKI kolme on jo ristitty (mulla )Nimetäänkö täällä rintakarvoja? Mäkin haluun nimetä edes yhden!!!
No, kun täällä on se yks Joffrey Baratheonin hiukset-nimimerkki, niin mitäs jos sitä linjaa käyttäis ja nimeäis yhden rintakarvan sitten Burt Reynoldsin rintakarvaksi? Tai sitten esim. Tapsa.Ole hyvä ja nimeä.
Koitan muistaa.
ei pitäny nimetä omia kiinnostuksen kohteita vaan rintakarvojaDavid Hasselhoffin pallikarvat
Mitä, nukkumaan jo!? Ilta vasta alkoi! Mä meinaan kohta ehkä avata ekan kaljan :xmas:. Huomenna vapaapäivä!tää vielä ja sitten nukuksiin
[video=youtube;aH6CX0QV1pA]http://www.youtube.com/watch?v=aH6CX0QV1pA[/video]
good for youMitä, nukkumaan jo!? Ilta vasta alkoi! Mä meinaan kohta ehkä avata ekan kaljan :xmas:. Huomenna vapaapäivä!
Sucks to be you! :kieh:good for you
itellä tiedossa noin 12h päivä
noh tulee joko vapaata tai ylityökorvauksia.Sucks to be you! :kieh:
Miten viehättävä mielikuva :kieh:David Hasselhoffin pallikarvat
Kaikki paikat pitää tarkoin tutkia :xmas:Onpas teillä täällä tunnelmat. Että vielä harmaita tissikarvoja.
Ketjututkimusmatkailijat :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30075437:Kaikki paikat pitää tarkoin tutkia :xmas: