ON!!! Siis mun yyveeboxiin!!!Onko täällä tapana laittaa tissikuvia yv-boksiin?
ON!!! Siis mun yyveeboxiin!!!Onko täällä tapana laittaa tissikuvia yv-boksiin?
Mä olen niin pettynyt.Tsoh tsoh.
Ruutis täsmensi tissipyyntinsä oivallisesti.
no tuon yhen kuvan vois laittaakin niin selviäis silleki millasia ilkimyksiä täällä on
hiton manboobsit lykkäs boksiin.
Naura vaan, minen välitä, ilkiät naiset kiusaa. :snotty:
Kepsis sai multa naistissit! :attn:naistissit ruutiksen boksiin :attn:
Häh, tissejähän sie halusit nähä ja ilmeisestikkin siun toive toteutettiin.. Oisit nyt tyytyväinen!Naura vaan, minen välitä, ilkiät naiset kiusaa. :snotty:
Täällä haisee vedätys :kieh:ON!!! Siis mun yyveeboxiin!!!
miks?Täällä haisee vedätys :kieh:
Ja tuskin tuleekaan. Tällä tavalla saa kiusata meitä. :|Miun boxissa ei oo viel tissejä näkynyt,
eikä rintakarvoja
Joo eiköhän tästä jouda nukkumaan pettymystään poisJotta semmonen tissijuna tänä yönä,
joko me ollaan päätepysäkillä vai ?
Kuulostaa tutulta tää "miksmiksmiks" :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30075252:miks?
Miks? Häh?Kuulostaa tutulta tää "miksmiksmiks" :kieh:
Sounds like namslurp.pöh, mitn tissejä sitteskään.. ees mun yksityispoksiin..
+saksa johtaa jo 5-0 niin kyllästyin siihenkin ja tekasin hummusta, sellasta tomaattipyreellä maustettua. On hyvää Leivän päälle pistin ja toimii
edit. niin tisseistä niin kyllä ne livenä toimii paljon paremmin
Viikonloppuna sitten on tisut livenä.pöh, mitn tissejä sitteskään.. ees mun yksityispoksiin..
+saksa johtaa jo 5-0 niin kyllästyin siihenkin ja tekasin hummusta, sellasta tomaattipyreellä maustettua. On hyvää Leivän päälle pistin ja toimii
edit. niin tisseistä niin kyllä ne livenä toimii paljon paremmin
Viikonloppuna sitten on tisut livenä.
Jäit koukkuun jo tisseissä????Joo eiköhän tästä jouda nukkumaan pettymystään pois
Ei enää ikinä haksahdusta tämmöiseen huijaukseen
No sellaisia huhuja täällä nyt pyörinyt, että sä olet ¿Qué coño?. Ainakin molemmilla on kyselykausi!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30075277:Miks? Häh?