kahvikirahvi
Hugleikur Dagsson on paras :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071287:
Mie taidan olla kanssa vähän hepuli tuulella kun osui ja upposi .
Hugleikur Dagsson on paras :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071287:
Mie taidan olla kanssa vähän hepuli tuulella kun osui ja upposi .
JännääEi oo tyrmännyt vielä...mahtaako pikkuhiljaa lämmetä....
nyt ei sovi nuolaista ennenkuin tipahtaa..*lisää jäitä pöksyihin*
Aaaawww, Chromatopelma cyaneopubescens! On ne ihan ok. Tuppaavat vaan seitittämään koko terransa, eikä niitä sitten ikinä näe . Sellainen lemmikkiseitti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071400:
Tämä on niin kaunis .
JooAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071343:Kohta n. 1:30 oli kyllä aika paha .
Näköjään. Mistäs tiällä on rähjätty isolla puolella?päivemmällä ol ketju jossa sanottiin että kepukka on bannissa kilahdettuaan haravalle
olivat näemmä väärässä
Pöh... ei saa piiloutua seitteihin :kieh:.Aaaawww, Chromatopelma cyaneopubescens! On ne ihan ok. Tuppaavat vaan seitittämään koko terransa, eikä niitä sitten ikinä näe . Sellainen lemmikkiseitti.
Ei nyt tarvitse kun tuli käytyä uimassatrööt hullut.
joko mennään kimpassa suihkuun, on ihan pikkuisen hiostava ilta
Awww... aina voi sinnuun luottaa :kiss:Kyöpeli ja Ihq, kävin jo, mutta voin uhrautua uusiksi
Tinkuliini, otan osaa, nyt ei tee mieli kyllä ulostautua kun on jo päivällä ollut paahteessa
Mä en ole koskaan koskenut käärmeeseenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071365:Tarantulat miekin tajuaisin jättää rauhaan . Käärmettä olen joskus silittänyt ja yllätyin kuinka ihanan tuntuinen se oli. Kuvittelin ihan jonkun muun tuntuiseksi.
Mitäs ne tuolla isolla puolella tietäiskäänpäivemmällä ol ketju jossa sanottiin että kepukka on bannissa kilahdettuaan haravalle
olivat näemmä väärässä
Väri kyllä kaunis mutta muuten :xAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071400:Tämä on niin kaunis .
Mustikkapiirakka kerä vaniljakastikkeen/jäätelönTavallisesti en välitä mustikkapiirakasta, mutta ehkäpä hiirekäs voisikin maistua!
Mie oon nuo kaksi ekaa kokenut. Kakkosen useasti (ja nyt ei sitten ajatella kaksimielisesti tätä :kieh. Vikan haluaisin kokeilla myös .Mä en ole koskaan koskenut käärmeeseen
Enkä päässyt moottoripyörän kyydissäkään
Enkä hypännyt benji-hyppyä.
Haluaisin kyllä tehdä molemmat. Ehkä tuolle vikalle
Nuohan sopikin hyvin aiheeseen
En oikein välitä vaniljastakaan :xmas:. Mustaikkapiirakassa ällöttää ne kypsentyneet mustikat :x. Marjat ihan tuoreeltaan kyllä uppoaa liiankin hyvin!Mustikkapiirakka kerä vaniljakastikkeen/jäätelön
Niidenkin kanssa sopii vaniljakastikeEn oikein välitä vaniljastakaan :xmas:. Mustaikkapiirakassa ällöttää ne kypsentyneet mustikat :x. Marjat ihan tuoreeltaan kyllä uppoaa liiankin hyvin!
Ei tietenkään ajatella :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071450:Mie oon nuo kaksi ekaa kokenut. Kakkosen useasti (ja nyt ei sitten ajatella kaksimielisesti tätä :kieh. Vikan haluaisin kokeilla myös .
Saattaisi se yrittää . Toisaalta mie luulen, että mie en enää siinä vaiheessa kehtaisi perua hyppyä joten olisi pakko vaan hypätä.Ei tietenkään ajatella :saint:
Tuliskohan tuossa vikassa kuitenkin pupu pöksyyn
Älä muuta sano.Mitä on tapahtunut. 50- ja 60-luvulla on tehty niin hyvää musiikkia, nykyään suurin osa on pelkkää paskaa. What.
Jee, selänpesijä ilmottautui eikä tarvinnu alkaa ees ruinaamaanKyöpeli ja Ihq, kävin jo, mutta voin uhrautua uusiksi
Nyt on tarjolla kaikenlaisia palvelujaJee, selänpesijä ilmottautui eikä tarvinnu alkaa ees ruinaamaan
mitäköhän ne mahtaisi olla?Nyt on tarjolla kaikenlaisia palveluja