Mikä teitä naimisissa olevia naisia vaivaa?

  • Viestiketjun aloittaja "valkoapila"
  • Ensimmäinen viesti
....
Miksi liittosi on seksitön?


terveydellinen syy on se, että miehelläni on kovat lääkkeet suolistosairauksiin, ja nämä lääkkeet erittyvät spermaan, minä taas olen allerginen yhdelle näistä lääkkeistä, ja pitäisi käyttää kondomia, jota mies ei taas suostu pitämään...

Sitten on tämä ns. taitokysymys. Olen vuosia kertonut, neuvonut ja opastanut mistä tykkään ja mistä en, silti mies toimii TÄYSIN PÄINVASTOIN ja toiminnallaan satuttaa minua fyysisesti ja minä en tykkää sellaisesta kivusta esileikin tai seksin aikana...

Pahasti näyttää siltä ettemme seksuaalisesti vain sovi yhteen vaikka muutoin sopisimme...
 
"valkoapila"
[QUOTE="böö";30063426]Et kai sä ihan oikeesti usko niiden ukkojen satuja? Toi nyt on maailman vanhin virsi, kuinka kotona on vaikeeta ja eukko pihtaa, mutta pesää pitäis saada, koska heti mulle kaikki nyt. Huoh...[/QUOTE]

Niinkuin olen jo pariin kertaan sanonut, minulle on ihan sama, mikä se syy siihen vonkaamiseen on. Koska en sekaannu varattuihin, niin ei mitään väliä. Minä en ainakaan ole syyllinen siihen, että siellä kotona ei seksiä ole tarpeeksi. Ja senkin sanoin, että ei se kyllä mikään hyvä iskurepla ole, että pesää pitäis saada kun vaimo ei anna. Mutta epäilen, että monessa tapauksessa se on totta, koska sitä silti käytetään. Paremmin toimisi jopa se, että tekee mieli nuorempaa.
 
"valkoapila"
Tossa Pariisi tarinassa mua käy sääliksi vaimoa. On niin väsynyt ja eikä edes mies ymmärrä antaa levätä. Jos on noin väsynyt, niin ois ollut parempi miehen lähettää vaimo viikoksi yksin lomalle ja mies hoitaisi kodin, lapset ym. Sitten olisivat sen jälkeen menneet yhteisymmärryksessä seksilomalle. Sairasta toi sun asenne, että ei kehtaisi väsymyksen takia kieltäytyä seksistä, kun mies on vienyt Pariisiin. Ei naisen tarvitse maksaa seksillä matkasta tai mistääm muustakaan. Mies mokannut, jos ei ole hoitanut arjessa omaa osuuttaan kotitöistä ja lapsista ja nainen siksi ihan väsynyt. Joku onkin sanonut, että parasta esileikkiä on kun mies siivoo. Jos tilanne on se, että nainen ja mies käyt töissä, töiden jälkeen mies harrastaa ja lepää ja nainen tekee ruuat, käy kaupassa, hoitaa lapset, siivoa ym ja menee sitten nukkumaan, eipä ole ihme, ettei illalla jaksa tai Pariisin lomilla seksiä. Tuollaisia tapauksia on ja lievemmässä muodossa.
Oletko siis ihan vakavissasi sitä mieltä, että kyse oli väsymyksestä, eikä "väsymyksestä"? Onko sinullakin usein "pää kipeä"... :D
 
5322
[QUOTE="valkoapila";30063126]Kirjoitanpa tänne, kun arvelen, että täällä on paljon kohderyhmään kuuluvia.

Olen siis 27-vuotias nuori nainen ja koska vietän parhaillaan sinkkukesää, niin teinpä sitten profiilin tuonne Suomi24 Treffeille. Olen nyt parin viikon aikana saanut yli 250 yhteydenottoa, joista lähes puolet naimisissa olevilta miehiltä! Ikähaarukassa 23-58 vuotta. Nämä eivät siis ole edes yrittäneet peitellä naimisissa olemistaan. Saattaa olla, että naimisissa olevia on vielä lisääkin, osahan saattaa esiintyä sinkkuina.

Koska minua kiinnosti, että miksi noin moni naimisissa oleva mies ottaa yhteyttä, niin olen kysellyt aika monelta syytä tähän. Tarina on aina sama: liitto on seksitön tai lähes seksitön. Ja silloinkin kun sitä seksiä on, niin se on sitten lauantai-iltaisin saunan jälkeen pikaisesti peiton alla. Aika moni on sanonut myös suoraan, että ei halua erota, koska muuten menee ihan hyvin ja koska lapset.

Tästä seuraakin sitten kysymys: Mikä teitä naimisissä olevia naisia oikein vaivaa? Kuvitteletteko te tosiaan, että teidän miehenne ovat tyytyväisiä siihen seksittömyyteen tai johonkin kerran viikossa pikaseksiin?[/QUOTE]

Mikäkö vaivaa? No minä en ole naimisissa eikä vielä lapsia. Mutta ei siinä paljoa seksi haluta kun mies ei huomioi arjessa. Ei IKINÄ kehu että oisin kaunis tai näytän hyvältä vaikka pidän huolta itsestä, liikun ja laittaudun nätiksi ja pukeudun tyylikkäästi. Miehelle laitan hyvää kotiruokaa, huomioin häntä, kehun komeaksi, yms, pidän lähestulkoon kokonaan yksin huolta pyykeistä kokkauksesta yms.
Mies nalkuttaa siitäkin, "ei ole tarpeeksi suolaa ruoassa" "jääkaapin eteen on jäänyt muru kun imuroit huonosti".
Seksi on sitä että hän 5 sekuntia hieraisee alapäästä minua ja on jo tunkemassa itseään sisään ja ihmettelee kun en ole kosteana. Seksi loppuu hänen laukeamiseensa, minun mielihyvälläni ei ole mitään väliä. Niin ja teitysti hälle pitää antaa yhdyntöjen välissä käsihoitoa ja suuseksiä mutta mulla ei ole väliä ja ikinä en esim suuseksiä saa.

Jos yrittää puhua niin miestä ei kiinnosta tai molisee vastaan jotain älytöntä. Muutenkin masentaa niin vielä enemmän tuon miehen takia ja sitten ei todelakaan huvita vällyjen väliin mennä.
 
noooo
Kyllä mä oletan että on tyytyväinen niin kauan kuin sanoo, että nyt ei tämä peli vetele, suoraan minulle.
jos ei avaa suutaan että joku on vikana ja tekee jotain tuollaista kuin että vonkaa muualta niin minkäs minä silloin voin asian hyväksi tehdä. en ole ajatuksenlukija.
 
vieras-
[QUOTE="valkoapila";30063481]Oletko siis ihan vakavissasi sitä mieltä, että kyse oli väsymyksestä, eikä "väsymyksestä"? Onko sinullakin usein "pää kipeä"... :D[/QUOTE]

Kun mua ei tee mieli seksiä sanon suoraan siitä miehelle. Jos hänen ei tee mieli seksiä hän sanoo siitä myös suoraan. Ja meillä saa olla väsynyt eikä tartte toiselle maksaa seksillä. Meillä puhutaan suoraan haluista ja haluattomuudesta, seksin tasosta ja orgasmeista, mitä haluaa seksin aikana tai ennen. Väsymys on väsymystä ei muuta. Ihanko oikeesti et osaa kieltäytyä seksistä, vaan selittelet "väsymystä"? Kummallista.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"valkoapila"
Mikäkö vaivaa? No minä en ole naimisissa eikä vielä lapsia. Mutta ei siinä paljoa seksi haluta kun mies ei huomioi arjessa. Ei IKINÄ kehu että oisin kaunis tai näytän hyvältä vaikka pidän huolta itsestä, liikun ja laittaudun nätiksi ja pukeudun tyylikkäästi. Miehelle laitan hyvää kotiruokaa, huomioin häntä, kehun komeaksi, yms, pidän lähestulkoon kokonaan yksin huolta pyykeistä kokkauksesta yms.
Mies nalkuttaa siitäkin, "ei ole tarpeeksi suolaa ruoassa" "jääkaapin eteen on jäänyt muru kun imuroit huonosti".
Seksi on sitä että hän 5 sekuntia hieraisee alapäästä minua ja on jo tunkemassa itseään sisään ja ihmettelee kun en ole kosteana. Seksi loppuu hänen laukeamiseensa, minun mielihyvälläni ei ole mitään väliä. Niin ja teitysti hälle pitää antaa yhdyntöjen välissä käsihoitoa ja suuseksiä mutta mulla ei ole väliä ja ikinä en esim suuseksiä saa.

Jos yrittää puhua niin miestä ei kiinnosta tai molisee vastaan jotain älytöntä. Muutenkin masentaa niin vielä enemmän tuon miehen takia ja sitten ei todelakaan huvita vällyjen väliin mennä.
Hmm, ja silti olet kimpassa tuollaisen ukon kanssa? Oletko jonkin sortin masokisti, vai?
 
"valkoapila"
Kun mua ei tee mieli seksiä sanon suoraan siitä miehelle. Jos hänen ei tee mieli seksiä hän sanoo siitä myös suoraan. Ja meillä saa olla väsynyt eikä tartte toiselle maksaa seksillä. Meillä puhutaan suoraan haluista ja haluattomuudesta, seksin tasosta ja orgasmeista, mitä haluaa seksin aikana tai ennen. Väsymys on väsymystä ei muuta. Ihanko oikeesti et osaa kieltäytyä seksistä, vaan selittelet "väsymystä"? Kummallista.
Heh, älä nyt viitsi. :D Toki hyökkäyksen sanotaan olevan paras puolustus, mutta enpä nyt lähde tuohon kuitenkaan.

Minun mielestäni jotain on vikana siinä puolisossa, joka yhteisen romanttisen viikonlopun aikana ei halua seksiä. Ja sille vialle pitää tehdä jotain, eikä vaan olettaa, että toinen tyytyy osaansa.
 
vieras-
[QUOTE="valkoapila";30063562]Heh, älä nyt viitsi. :D Toki hyökkäyksen sanotaan olevan paras puolustus, mutta enpä nyt lähde tuohon kuitenkaan.

Minun mielestäni jotain on vikana siinä puolisossa, joka yhteisen romanttisen viikonlopun aikana ei halua seksiä. Ja sille vialle pitää tehdä jotain, eikä vaan olettaa, että toinen tyytyy osaansa.[/QUOTE]

Mitä viitsi? En ymmärrä.
 
"Tiina"
[QUOTE="valkoapila";30063481]Oletko siis ihan vakavissasi sitä mieltä, että kyse oli väsymyksestä, eikä "väsymyksestä"? Onko sinullakin usein "pää kipeä"... :D[/QUOTE]

Minä en usko tuohon 'väsymykseen'. Totta hemmetissä jokainen haluaa seksiä aina, jos on otollinen tilaisuus ja siitä saa itsekin jotain. Eiköhän sille kieltäytymiselle ole aina ihan järkevät syyt.
 
vieras-
[QUOTE="valkoapila";30063575]En muistaakseni sanonut, että minulla olisi tarve kieltäytyä seksistä jonkun tekosyyn perusteella. Jos olen viettämässä romanttista viikonloppua ihanan miehen kanssa, niin minua ei "väsytä", vaikka olisin valvonut viikon ennen reissua. :)[/QUOTE]

Sä itse lähdit keksimään, että vaimon väsymys ei olekaan väsymystä ja myös kysyit minulta, että onko minulla usein "pää kipeä", vaikka en mitään seksielämästäni ole puhunut. Sähän et ole toi vaimo, joten et tiedä yhtään tuon naisen väsymyksestä ja mitä sinä tekisit ja jaksaisit ei liity siihen mitenkään. Älä hyökkää ja sen jälkeen ihmettele, jos sulle vastataan.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"valkoapila"
Sä itse lähdit keksimään, että vaimon väsymys ei olekaan väsymystä ja myös kysyit minulta, että onko minulla usein "pää kipeä", vaikka en mitään seksielämästäni ole puhunut. Sähän et ole toi vaimo, joten et tiedä yhtään tuon naisen väsymyksestä ja mitä sinä tekisit ja jaksaisit ei liity siihen mitenkään. Älä hyökkää ja sen jälkeen ihmettele, jos sulle vastataan.
Sovitaan sitten niin, että se pikkurouva jaksoi hyvin juosta kaikki nähtävyydet ja ravintolat sun muut, mutta ei sitten kuitenkaan jaksanut miehensä läheisyyttä. Jos tuossa ei sinun mielestäsi ole ollenkaan itsetutkiskelun tai sitten lääkärissä käynnin paikka, niin ihmettelen. :)
 
vieras-
[QUOTE="valkoapila";30063628]Sovitaan sitten niin, että se pikkurouva jaksoi hyvin juosta kaikki nähtävyydet ja ravintolat sun muut, mutta ei sitten kuitenkaan jaksanut miehensä läheisyyttä. Jos tuossa ei sinun mielestäsi ole ollenkaan itsetutkiskelun tai sitten lääkärissä käynnin paikka, niin ihmettelen. :)[/QUOTE]

Mistä sä tiedät onko tää nainen edes halunnut tai jaksanut lähteä Pariisiin tai jaksanut kierrellä nähtävyyksiä? Jos vaimo on miehen mieliksi lähtenyt ja kierrellytnähtävyyksiä. Turhaa sanoa, että mies sano, mistäs sitä edes tietää, että olivatko Pariisissa tai vaikka olisivat harrastaneet viikonlopun putkeen seksiä. Siinä missä sä naivisti uskot miehen puhuvan 100 % totta objektiivisesti, olevan 100 % syytön seksin vähyyteen, seksittömän viikonlopun ja seksin vähyyden (joka on subjektiivinen) oikeuttavan pettämään, niin mä puolestani en usko pettävän ihmisen(HUOM! olipa hän mies tai nainen. Tiesithän, että naiset pettävät myös? Josta mielenkiintoisesti et puhu, koska silloinhan sen pitäisi logiikallasi olla seksiä pihtaavien miesten vika) puhuvan ikinä 100 % totta, jota väitettä todistaa jo se, että pettäjä valehtelee kumppanilleen. Jos hän ei valehtelisi, kyseessä olisi vapaa suhde, jolloin muut seksisuhteet eivät olisi pettämistä. Ajattelet sovinistisesti, että naisessa on vikaa, kun mies tekee väärin. Vaikka kuinka argumentoisin muuta, ei pinttynyt, sairas käsityksesi muuttuisi, joten lähden tekemään jotain paljon parempaa, kuten harrastamaan seksiä mieheni kanssa;) Pienenä vinkkinä sulle, että kannattaa kunnioittaa itseään enemmän ja harrastaa seksiä parempien miesten kanssa, ei tarvitse tyytyä ihan mihin vain.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"valkoapila"
Mistä sä tiedät onko tää nainen edes halunnut tai jaksanut lähteä Pariisiin tai jaksanut kierrellä nähtävyyksiä? Jos vaimo on miehen mieliksi lähtenyt ja kierrellytnähtävyyksiä. Turhaa sanoa, että mies sano, mistäs sitä edes tietää, että olivatko Pariisissa tai vaikka olisivat harrastaneet viikonlopun putkeen seksiä. Siinä missä sä naivisti uskot miehen puhuvan 100 % totta objektiivisesti, olevan 100 % syytön seksin vähyyteen, seksittömän viikonlopun ja seksin vähyyden (joka on subjektiivinen) oikeuttavan pettämään, niin mä puolestani en usko pettävän ihmisen(HUOM! olipa hän mies tai nainen. Tiesithän, että naiset pettävät myös? Josta mielenkiintoisesti et puhu, koska silloinhan sen pitäisi logiikallasi olla seksiä pihtaavien miesten vika) puhuvan ikinä 100 % totta, jota väitettä todistaa jo se, että pettäjä valehtelee kumppanilleen. Jos hän ei valehtelisi, kyseessä olisi vapaa suhde, jolloin muut seksisuhteet eivät olisi pettämistä. Ajattelet sovinistisesti, että naisessa on vikaa, kun mies tekee väärin. Vaikka kuinka argumentoisin muuta, ei pinttynyt, sairas käsityksesi muuttuisi, joten lähden tekemään jotain paljon parempaa, kuten harrastamaan seksiä mieheni kanssa;) Pienenä vinkkinä sulle, että kannattaa kunnioittaa itseään enemmän ja harrastaa seksiä parempien miesten kanssa, ei tarvitse tyytyä ihan mihin vain.
Ohoh, nyt taisi kalikka kalahtaa tai jotain! :O Nyt olen jo siis sairaskin... Voi hitsi, on tämä palsta, kertakaikkiaan...

Olen sanonut jo varmaan kymmenen kertaa, että en sekaannu varattuihin ja pettäminen on väärin, olipa se pettäjä sitten mies tai nainen. Silti olen sitä mieltä, että jos kotona on suhde kunnossa ja riittävästi hyvää seksiä niin sillä aviomiehellä (sen paremmin kuin naisellakaan) ei ole tarvetta vongata sitä minulta, joko rehellisellä tai keksityllä syyllä.

Ja nyt minäkin lähden täältä pois, etten tule yhtä hulluksi kuin te. Tai ainakin tuo yksi. Adios!
 
"minna"
Mä annan seksiä ja haluan sitä itsekin. Mutta siinä vaiheessa ei kiinnosta kun mies ei satsaa muuhun kun seksiin. Oli aika kun mies otti kontaktia vain kun oli vailla seksiä. Siltikin yritin antaa kunnes alko käydä hermon päälle. En ihan sokeasti luottaisi noiden miehienkään tarinoihin, avioliitto tarvik muutakin kuin että nainen antaa seksiä. Tosin tiedän, että niitäkin naisia on, jotka ei anna kun eivät halua. Eikä edes yritä tehdä asialle mitää.
 
[QUOTE="valkoapila";30063330]Eli pitääkö siitä seksistä erikseen sopia päiviä tai viikkoja etukäteen? Avioliitossa?

Ja tottakai siihen haluttomuuteen on joku. Ja sitähän minä tässä olen juuri kuuluttanut, että miksi te ette tee asialle mitään, vaan oletatte, että ne miehenne tyytyvät siihen selibaattiin?[/QUOTE]

Älä minua tuohon laske mukaan - en minä ole naimisissa, en myöskään selibaatissa, eikä ole kokemusta naisen eikä miehenkään haluttomuudesta.

Ja ei, en tarkoittanut että pitää sopia aika seksille. Vaan että jos kerran on pitkään ollut seksitön kausi, se ei lopu itsestään vain sillä, että lennetään Pariisiin. Pariisi on hyvä idea kyllä päästä irti arkirutiineista ja uudessa ympäristössä romantiikka ja erotiikka on helpompi houkutella esiin, mutta kyllä se vähän vaatii viettelyäkin. Tarkoitin sitä, että voisi ehdottaa jotenkin tyyliin "me kahden Pariisissa" ja samalla vaikka koskettaa toista hellästi ja houkuttelevasti - tai, jos luottaa enemmön suoraan puheeseen, niin sanoo vaikka suoraan, että "olis kiva että meillä olis enemmän läheisyyttä, mentäiskö vaikka yhdessä kahdestaan lomalle ja tehtäis vaan kaikkea ihanaa yhdessä - niinkuin silloin ennen". Tai jotain vastaavaa.

Miksi sitten ihmiset eivät tee haluttomuudelleen mitään? No, joko asia ei häiritse heitä, eivät kaipaa seksiä - tai sitten he eivät halua enää sitä puolisoaan. Jälkimmäisessä tapauksessa asialle ei voi ehkä löytää puolisoa miellyttävää ratkaisua, ensimmäisessä tapauksessa asialle ehkä voisi tehdä jotain. Mutta harvemmin ihmiset tajuavat, että heillä on ongelma, jos eivät koe sitä ongelmaksi. Siksi kannattaisi PUHUA tällaisista asioista sen kumppaninsa kanssa.
 
[QUOTE="valkoapila";30063628]Sovitaan sitten niin, että se pikkurouva jaksoi hyvin juosta kaikki nähtävyydet ja ravintolat sun muut, mutta ei sitten kuitenkaan jaksanut miehensä läheisyyttä. Jos tuossa ei sinun mielestäsi ole ollenkaan itsetutkiskelun tai sitten lääkärissä käynnin paikka, niin ihmettelen. :)[/QUOTE]

Villi veikkaus... sitä kiinnosti Pariisi, mutta ei se mies...?

Oletko sä valkoapila oikeasti nuori nainen, joka väität olevasi, vai joku palstan harmaista miehistä? (Ei kun tuli vaan joistain näistä kommenteista mieleen...)
 
ikjh
Minä kyllä väitän, ettei pettämisessä aina ole kyse siitä, etteikö kotona saisi seksiä tai huomiota tai etteikö parisuhde olisi kunnossa. Jotkut pettävät, vaikka kaikki olisi kunnossa. Jännityksen tai ulkopuolisen ihailun kaipuusta - kuka mistäkin syystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mörköäiti
"böö"
[QUOTE="valkoapila";30063470]Niinkuin olen jo pariin kertaan sanonut, minulle on ihan sama, mikä se syy siihen vonkaamiseen on. Koska en sekaannu varattuihin, niin ei mitään väliä. Minä en ainakaan ole syyllinen siihen, että siellä kotona ei seksiä ole tarpeeksi. Ja senkin sanoin, että ei se kyllä mikään hyvä iskurepla ole, että pesää pitäis saada kun vaimo ei anna. Mutta epäilen, että monessa tapauksessa se on totta, koska sitä silti käytetään. Paremmin toimisi jopa se, että tekee mieli nuorempaa.[/QUOTE]

Et oo syyllinen, mut kuitenkin haluut syyllistää ne ukkojen pihtaavat eukot. Et kyseenalaista niitä ukkojen juttuja ollenkaan. Mitä ne ukot on tehny akoilleen, ettei niille haluta antaa? Ihan viattomia pulmusia varmaan koko hommaan vai? Voi raukkaparkoja, joutuvat netissä vonkaamaan salaseuraa.

Mua ei käy sääliks, mut aika montaa muuta vissiin käy. Just semmosia naisia, jotka uskoo noitten ukkojen stooreja ja pitää niitten eukkoja hirviöinä. Ne kuvittelee varmaan pelastavansa ukot seksittömistä suhteista, ja olevansa jotenkin parempia kuin niiden ukkojen eukot.

Jos ne ukot myöntäis suoraan olevansa vaan vieraan lihan perässä, moni nainen ei siitä tykkäis kuitenkaan. Eihän ne sitten sais pelastaa miesparkaa ja tuntea paremmuutta hirviövaimoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
....
Varmaan syitä yhtä monia kuin parejakin. Meillä se johtuu siitä että minä olen ihan sippi, loppu, rätti, koomassa. Selviän juuri ja juuri arjesta. Hoidan lapset ja kodin yksin ja käyn töissä. Kaikki lasten asiat on yksin mun harteilla. Yritän niin, että mun väsymys vaikuttais lasten elämään mahdollisimman vähän, mutta siihen se kaikki energia sitten kuluukin. Mieheltä ei oikein sympatiaa heru, se ei ymmärrä että ihminen voi oikeasti olla niin väsynyt että ei jaksa. Mutta just nyt mä en jaksa edes olla ajatella sitä miehen loukkaantumista. Kun vaan selviää tästä pari vuotta eteenpäin hengissä ja järjissä ja lapsetkin tulee hyvin hoidettua, niin ok.
 
juuh
Varmaan syitä yhtä monia kuin parejakin. Meillä se johtuu siitä että minä olen ihan sippi, loppu, rätti, koomassa. Selviän juuri ja juuri arjesta. Hoidan lapset ja kodin yksin ja käyn töissä. Kaikki lasten asiat on yksin mun harteilla. Yritän niin, että mun väsymys vaikuttais lasten elämään mahdollisimman vähän, mutta siihen se kaikki energia sitten kuluukin. Mieheltä ei oikein sympatiaa heru, se ei ymmärrä että ihminen voi oikeasti olla niin väsynyt että ei jaksa. Mutta just nyt mä en jaksa edes olla ajatella sitä miehen loukkaantumista. Kun vaan selviää tästä pari vuotta eteenpäin hengissä ja järjissä ja lapsetkin tulee hyvin hoidettua, niin ok.
näinhän se taitaa useimmissa perheissä olla.

ja vielä, kyllä naista kiinnostaa seksi jos se on naisesta tyydyttävää. eli voi ne miehetkin katsoa peiliin tässä asiassa, jos nyt joku mies sattuu tätä lukemaan.
 
"sandra"
näinhän se taitaa useimmissa perheissä olla.

ja vielä, kyllä naista kiinnostaa seksi jos se on naisesta tyydyttävää. eli voi ne miehetkin katsoa peiliin tässä asiassa, jos nyt joku mies sattuu tätä lukemaan.
Joo, olen puoliksi samaa mieltä, mutta vain puoliksi. Kyllä se rehellisyyden nimissä taitaa kuitenkin paljon useammin mennä niin päin, että naisilla se mielenkiinto seksiä kohtaan laimenee lasten jälkeen , vaikka mies osallistuisi kuinka paljon kotitöihin ja lasten hoitoon. Varmasti joskus ongelma on niinkin päin, että miestä ei kiinnosta, mutta harvemmin kuitenkin. Ja tämä perustuu siis ihan oman kaveripiirin juttuihin, aika moni on myöntänyt ihan suoraan, että eipä se seksi enää juuri kiinnosta... Ja ollaan siis kolmivitosia suurin piirtein.
 
....
näinhän se taitaa useimmissa perheissä olla.

ja vielä, kyllä naista kiinnostaa seksi jos se on naisesta tyydyttävää. eli voi ne miehetkin katsoa peiliin tässä asiassa, jos nyt joku mies sattuu tätä lukemaan.
Tosta viimeisestä mä olen vähän eri mieltä. Seksi voi olla hyvää, mutta kun kaikki muut asiat tekee siitä nauttimisen mahdottomaksi. Väsymys ja kaikki asiat, huolet, velvollisuudet. Sitten kun illalla viimeseksi on saanut kaikki työt hoidettua niin siinä vaiheessa on jo niin väsynyt ja kiukkuinenkin. Jos toinen tulis pyykkihuoneeseen edes siihen viereen juttelemaan ja pitämään seuraa, tai voitais vaikka yhdessä laittaa keittiö illalla kuntoon. Mutta kun toinen vaan odottelee soffalla ja sitten ihmettelee kun ei kiinnosta. Sitten jos menisin ensin siihen seksiä harrastamaan ja sitten vasta hoitaisin kodin kuntoon, niin mulla menis entistä myöhempään ja olisin taas entistä väsyneempi. Tavallaan tunteet on olemassa ja seksi kiinnostaa, mutta ne hautautuu kaiken väsymyksen ja kiukun alle. Tuntuu että hän ei välitä, kun jättää mut tähän näin yksin. Ja hänestä varmaan tuntuu että minä en välitä kun en jaksa seksiä.
 

Yhteistyössä