ikiuni
En lukenut yhtmitn muuta.. raahustelen täsä ny liiterin taa....
En lukenut yhtmitn muuta.. raahustelen täsä ny liiterin taa....
"rasvailee köyttä jo täälä liiterin takana.."no joo mutta joku raja sentään. tosin en mä kyllä tarkkaan tiedä minkä ikänen MIES! edes on. Oikeesti oon huomannu et mitä vanhemmaks ite tulee niin se ylaraja laskee...kunnes ehkä 10v päästä se taas nousee.
"rasvailee köyttä jo täälä liiterin takana.."
Törkeetä toimintaa.. Stayupit voittaa aina sukkikset.. Jo ihan käytännöllisyydelläänNo päätin laittaa sukkikset nyt enkä niitä stay uppeja...eihän niitä kukaan sieltä erota ja näe.
Entä jos sellaset ei vaan pysy päällä vaan valuu alas? :snotty:Törkeetä toimintaa.. Stayupit voittaa aina sukkikset.. Jo ihan käytännöllisyydellään
Se riippuu siittä kuka niitä stayuppeja valuttelee alas...Entä jos sellaset ei vaan pysy päällä vaan valuu alas? :snotty:
Ihan itestään on valunu. Mä en voi niitä käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30063232:Se riippuu siittä kuka niitä stayuppeja valuttelee alas...
Omat reisiläskit?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30063232:Se riippuu siittä kuka niitä stayuppeja valuttelee alas...
Tosi vanha.Vai alusretaleet on päivän puheenaihe. Niin ja tietysti MIEHEN käsittämättömän korkea ikä :xmas:
Sit sun pitää ostaa sukkanauhavyöIhan itestään on valunu. Mä en voi niitä käyttää.
Minen voi laittaa ku en omista kokovartalopeiliä ja eikä oo kokkikaan täällä kuvaamassaÄäh töihin, koitan kurkata tänne jossain välissä :wave: Tuun kattoon teiän omia korsettikuvia :xmas:
Ei ole mullakaan. Ja minussa ei ole mitään kuvaamista.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30063267:Minen voi laittaa ku en omista kokovartalopeiliä ja eikä oo kokkikaan täällä kuvaamassa
Mutta laittakaa nyt toki te muut!
Ja höpö höpö!Ei ole mullakaan. Ja minussa ei ole mitään kuvaamista.
Mun kanssa pitää ostaa kaikki uusiksi, jotain hyvää painonnousulla... nyt on ajokoiranläpyskät taas niinkuin pitääkinMiulla ei ole korsettia josta ottaa kuvaa
Äläs nyt..:hug:En lukenut yhtmitn muuta.. raahustelen täsä ny liiterin taa....