Yritin mut enhän mä osaa lausua puoliakaan noistaAllen wrenches, gerbil feeders, toilet seats, electric heaters, trash compactors, juice extractor, shower rods and water meters, walkie-talkies, copper wires safety goggles, radial tires, bb pellets, rubber mallets, fans and dehumidifiers, picture hangers, paper cutters, waffle irons, window shutters, paint removers, window louvres, masking tape and plastic gutters, kitchen faucets, folding tables, weather stripping, jumper cables, hooks and tackle, grout and spackle, power foggers, spoons and ladles, pesticides for fumigation, high-performance lubrication, metal roofing, water proofing, multi-purpose insulation, air compressors, brass connectors, wrecking chisels, smoke detectors, tire gauges, hamster cages, thermostats and bug deflectors, trailer hitch demagnetizers, automatic circumcisers, tennis rackets, angle brackets, duracells and energizers, soffit panels, circuit breakers, vacuum cleaners, coffee makers, calculators, generators, matching salt and pepper shakers.
Yrittäkää koko rimpsu lausua 30 sekuntiin.
Saattaapa kestää hieman kauemmin kuin 30sekuntiaYritin mut enhän mä osaa lausua puoliakaan noista
Tuosta voi ottaa mallia Stan sells - flash - NaurunappulaYritin mut enhän mä osaa lausua puoliakaan noista
Ei ole mullakaanMiulla ei ole korsettia josta ottaa kuvaa
Mä taas kohta vähennän vaatetusta ja valmistaudun suihkuun ja nukuksiin.. Ellei ny mitään parempaa ideaa löydy.Kohta voiski pukia vaatetusta päälle ja alkaa valmistautumaan.
Onnea :flower:22. hääpäivä :heart:
Just pitikin kysyä koska meet treffeilleKohta voiski pukia vaatetusta päälle ja alkaa valmistautumaan.
Otan osaa. Mul on kohta monta kuukautta sinkkuutta takana ja sitä vois juhlistaa jotenkin22. hääpäivä :heart:
Heti kun kitaramies pyytää Mutta tuossa puolen tunnin päästä meen kaljalle.Just pitikin kysyä koska meet treffeille
Onnea! :flower: :heart:22. hääpäivä :heart:
Jos sää vaikka siel töissä yrität nähdä jonkun korsetissa? Olishan sekin jo alkuSiis eikö yhtään korsettikuvaa, mää oon nyt kyl hiukka pettynyt : /
Onnea :flower:22. hääpäivä :heart:
En omista korsettia. En oo koskaan tarvínnu sellaista. :|Siis eikö yhtään korsettikuvaa, mää oon nyt kyl hiukka pettynyt : /
Ja mie oon oottanut niin siun kansallispuku kuvaa : /.Siis eikö yhtään korsettikuvaa, mää oon nyt kyl hiukka pettynyt : /
Lasketaanko semmoinen selkävaivaisten tukiliivi?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30063667:Jos sää vaikka siel töissä yrität nähdä jonkun korsetissa? Olishan sekin jo alku