Ei varmaan tarvitse pelätä että tulee hylätyksiOtin mäyräkoiran
Ei varmaan tarvitse pelätä että tulee hylätyksiOtin mäyräkoiran
Lupaan hoitaa sitä huomennakinEi varmaan tarvitse pelätä että tulee hylätyksi
HyväLupaan hoitaa sitä huomennakin
Mulla taas on nuota. Ja tykkäänkin sellasia pitääMulle pitäis maksaa että pukisin semmoset.
Mihis kaikki ny hävis? Takas palstalle prkl :stick:
Ja ensi viikollakinAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30063010:On muuten tänään ollu aivan mahtava ilma. Ja huomenna pitääs olla vielä lämpösempää! Kohtahan alkaa olla taas kunnon biksukelit!
Riippuis seurastaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30062987:Mulla taas on nuota. Ja tykkäänkin sellasia pitää
Sepä, vähän mää nautin. Toki en sit tiedä kuinka kerkee ens viikolla lämmöstä nauttia, kun pitääs kasata muutamia etätehtäviä palautettavaksi. Mutta kuitenkinJa ensi viikollakin
No onhan tässä ihan tarpeeksi viileetä jo ollutkin.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30063036:Sepä, vähän mää nautin. Toki en sit tiedä kuinka kerkee ens viikolla lämmöstä nauttia, kun pitääs kasata muutamia etätehtäviä palautettavaksi. Mutta kuitenkin
NättiOlisko tää kiva? Mahtuis jopa mulle.
"Daniela" Sukkanauha-asu - Yöasut - Kaikki Olo- & Yöasut - Boutique LouLou
OlisOlisko tää kiva? Mahtuis jopa mulle.
"Daniela" Sukkanauha-asu - Yöasut - Kaikki Olo- & Yöasut - Boutique LouLou
Mie harkihen ostamista. Alkkarit voi ostaa erikseen.Olis
Pitäiskö ostaa kans, miun lemppariväritkin
Muoks.paitsi, katoin vasta nyt tuon takaosan :O ei miulle ehkä sittenkään..
Mahtuukohan mun tissit tuohon? Mä ajattelin asua hupikäyttöön, en arkeen.
Ei ku mä aattelinkin et jos mun olis pakko tuolta jotain valitaMahtuukohan mun tissit tuohon? Mä ajattelin asua hupikäyttöön, en arkeen.
En lukenut yhtmitn muuta.. raahustelen täsä ny liiterin taa....Ai jaa...nmo en voi sua sitten iskee
No eikai,taidat olla liian vanha mulle ja minä en toisten naisten miehiä pokaa joten olet turvassa ja ikiksen ei tarvii antaa mulle nekkuun