Mitäs sitten koltun kanssa? Hyviin tapoihin kuuluu verhota sääret.
no steiapit tai sukat+sukkanauhaliivit tietysti
Mitäs sitten koltun kanssa? Hyviin tapoihin kuuluu verhota sääret.
Mä oon jo naimisissa.no steiapit tai sukat+sukkanauhaliivit tietysti
Mulle pitäis maksaa että pukisin semmoset.no steiapit tai sukat+sukkanauhaliivit tietysti
ai niin joo, mitäpä sitä tosiaan omalle ukolle mitään silmänruokaa järjestämäänMä oon jo naimisissa.
Mitäpä sitä turhaan :-/ai niin joo, mitäpä sitä tosiaan omalle ukolle mitään silmänruokaa järjestämään
Mää kokeilin kerran odottaa ämpäriä himassa läpinäkyvässä paidassa ja alkkareissa, mut oli vähän kiusallista kun ovikelloa pimpottikin sne pikkuveli joka tuli kertomaan että äijä oli jääny ryypiskelemään. Sen jälkeen ei oo enää huvittanu.ai niin joo, mitäpä sitä tosiaan omalle ukolle mitään silmänruokaa järjestämään
En ole mikään suuri kalan ystävä, mutta tuo on ihmeen maistuvaa.mulla pitäs alkaa savustaa lohta, ehkä joutuu silipasemaan pari savustustsihiä...
Mulla 10v vanhempaan. Seurusteltiinkin jonkin aikaa.Mun isoin ikäero on ollu ihastuessa yhteen 19 vuotta vanhempaan.
Mullakin on aina yhdet tai jopa kahdet varalta mukana jos tarvitsee sukkahousujaAuts, varasukkikset unohtu. Ollaan menossa aika juhlavaan tilaisuuteen, liki satavuotiaan sukulaisen synttäreille.
Kynsilakka, hmmm, löytyy kaapista. Pitäskö vielä kynnet laittaa?
:hug:Ai niin ja ikiunelle :hug: tämän päiväisestä
Otatko normikokosta pulloa/tölkkiä vai sellasia litran tölkkejäVoisin hakee vähän olutta ja toivoo että se söpö kassapoika on töissä. Heippa hetkeksi.
HähKassapoika lähtee mun kaa kaljalle sitten kun pääsee töistä.
Ja tuonhan pitäis olla molemminpuoleistaai niin joo, mitäpä sitä tosiaan omalle ukolle mitään silmänruokaa järjestämään
Tai muuten vain hyvä suustaan =)vitsi että se on helppoa jos on hyvännäkönen mimmi
Missä?vitsi että se on helppoa jos on hyvännäkönen mimmi
Otin mäyräkoiranOtatko normikokosta pulloa/tölkkiä vai sellasia litran tölkkejä
Pari olutta vain haen