En ole häissä Siitä tiijän
Ai jaa...nmo en voi sua sitten iskee
No eikai,taidat olla liian vanha mulle ja minä en toisten naisten miehiä pokaa joten olet turvassa ja ikiksen ei tarvii antaa mulle nekkuun
En ole häissä Siitä tiijän
Eikös tästä ollu jo puhetta että ikä on vain numeroita :stick:Ai jaa...nmo en voi sua sitten iskee
No eikai,taidat olla liian vanha mulle ja minä en toisten naisten miehiä pokaa joten olet turvassa ja ikiksen ei tarvii antaa mulle nekkuun
no joo mutta joku raja sentään. tosin en mä kyllä tarkkaan tiedä minkä ikänen MIES! edes on. Oikeesti oon huomannu et mitä vanhemmaks ite tulee niin se ylaraja laskee...kunnes ehkä 10v päästä se taas nousee.Eikös tästä ollu jo puhetta että ikä on vain numeroita :stick:
Mä oon huomannut että se ikäraja lakkaa tuntumasta tärkeältä sitten kun törmää semmoseen ihmiseen josta tykkää tarpeeksi.no joo mutta joku raja sentään. tosin en mä kyllä tarkkaan tiedä minkä ikänen MIES! edes on. Oikeesti oon huomannu et mitä vanhemmaks ite tulee niin se ylaraja laskee...kunnes ehkä 10v päästä se taas nousee.
Nii just. Mies on mua nuorempi.Eikös tästä ollu jo puhetta että ikä on vain numeroita :stick:
No näinhän se kyllä on,kauko oli mua 10v vanhempi ja siihen kyllä ihastuin ensinäkemältä.Mä oon huomannut että se ikäraja lakkaa tuntumasta tärkeältä sitten kun törmää semmoseen ihmiseen josta tykkää tarpeeksi.
Eli minkä ikänen ?Nii just. Mies on mua nuorempi.
40v.Eli minkä ikänen ?
Nyt ei ole montaa vuotta eroa. Joskus on ollut 8-9v. ikäeroa.ikis on puuma
mä ostin kahdet,vähän kalliimat ja kun sovitin sit kotona niin niistä joita meinasin päälle laittaa niin tuli heti pieni pako niin täytyy koittaa korjata ne koska ne oli paremmat,ostin siis kahdet erilaiset. Mut täytyy ottaa ne toisetkin sit sinne juhliin mukaan niin jos rupee näyttää siltä et rupee purkautuu niin voi vaihtaa lennossa.Mut eiköhän toi kynsilakka auta asiaaOstin sukkahousut. Juhliin kaivan jotain vanhaa kretonkia kaapista.
Mitäs sitten koltun kanssa? Hyviin tapoihin kuuluu verhota sääret.sukkahousut :$
Ne on karseita, mut joskus on vaan pakko käyttää. Mullaki oli ämpärin veljen häissä pari vuotta sitten.sukkahousut :$
Auts, varasukkikset unohtu. Ollaan menossa aika juhlavaan tilaisuuteen, liki satavuotiaan sukulaisen synttäreille.mä ostin kahdet,vähän kalliimat ja kun sovitin sit kotona niin niistä joita meinasin päälle laittaa niin tuli heti pieni pako niin täytyy koittaa korjata ne koska ne oli paremmat,ostin siis kahdet erilaiset. Mut täytyy ottaa ne toisetkin sit sinne juhliin mukaan niin jos rupee näyttää siltä et rupee purkautuu niin voi vaihtaa lennossa.Mut eiköhän toi kynsilakka auta asiaa
No päätin laittaa sukkikset nyt enkä niitä stay uppeja...eihän niitä kukaan sieltä erota ja näe.sukkahousut :$
Peesi, eikä sukkiksissa ole mitään vikaa. Hoikentaa samalla hieman perseestä ja vyötäröstä.Mitäs sitten koltun kanssa? Hyviin tapoihin kuuluu verhota sääret.