The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Soiteltiin tossa ja sovittiin et menen vähän myöhemmin tänää niin saan olla hetken ihan rauhassa kun töissä oli kauhee härdelli ja sit tuolla on noi muksut niin en viitti ihan kauheen ajoissa mennä niin ei tule sitä meteliä sit niin kauan kuunneltua.
 
Faija laitto muksuille puuha petet pyörimään ja rupes nurmikon leikkuuseen, ja itelle tuli vähän semmonen olo et tarsko kans tehrä jotain kun muut on vielä töissä,
mut iskä ihana sano et mee keittiön soffal vaikka päikkäreille kun muksuillaki on viihdykettä.

Mun faija on mun sankari :D täs mie nyt sit pötköttelen.
 
kahvikirahvi
no joo mutta joku raja sentään. tosin en mä kyllä tarkkaan tiedä minkä ikänen MIES! edes on. Oikeesti oon huomannu et mitä vanhemmaks ite tulee niin se ylaraja laskee...kunnes ehkä 10v päästä se taas nousee.
Mä oon huomannut että se ikäraja lakkaa tuntumasta tärkeältä sitten kun törmää semmoseen ihmiseen josta tykkää tarpeeksi.
 
IhQ
:wave: Viikonloppu alkaa!!!
Kävin kirjastosta varauksen ja kaks dvd:tä lapsille. Tai no, varmaan tulee miullakin katottua ne samalla :)
Jospa nyt sit sais ees kahtena aamuna nukkua pidempään ku kuuteen.
Ens viikko ja sit "lomaa" eli täystyöttömyyttä..en vaan tiedä miten pitkään lomailisin, 4 vai 5 viikkoa..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ostin sukkahousut. Juhliin kaivan jotain vanhaa kretonkia kaapista.
mä ostin kahdet,vähän kalliimat ja kun sovitin sit kotona niin niistä joita meinasin päälle laittaa niin tuli heti pieni pako niin täytyy koittaa korjata ne koska ne oli paremmat,ostin siis kahdet erilaiset. Mut täytyy ottaa ne toisetkin sit sinne juhliin mukaan niin jos rupee näyttää siltä et rupee purkautuu niin voi vaihtaa lennossa.Mut eiköhän toi kynsilakka auta asiaa:D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Jessus kun rupee nukuttamaan niin se taiitaa olla merkki et pitäs nousta ja lähteä liikkeelle.Käyn tosta vanhempien kautta vielä ja sit lähden ajelee.
Palaan taas linjoille jossain vaiheessa kunhan juhlat on juhlittu ja darra hellittänyt:D

Viettäkää mukava viikonloppu ja olkaa erittäin tuhmasti:p
"Nähdään" taas ja moikkamoi:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
mä ostin kahdet,vähän kalliimat ja kun sovitin sit kotona niin niistä joita meinasin päälle laittaa niin tuli heti pieni pako niin täytyy koittaa korjata ne koska ne oli paremmat,ostin siis kahdet erilaiset. Mut täytyy ottaa ne toisetkin sit sinne juhliin mukaan niin jos rupee näyttää siltä et rupee purkautuu niin voi vaihtaa lennossa.Mut eiköhän toi kynsilakka auta asiaa:D
Auts, varasukkikset unohtu. Ollaan menossa aika juhlavaan tilaisuuteen, liki satavuotiaan sukulaisen synttäreille.
Kynsilakka, hmmm, löytyy kaapista. Pitäskö vielä kynnet laittaa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä