:O Apua.Hyi vittu. Joku mies jä junan alle. Että pitiki nähä se.
voi itku,varmasti aika ikävää nähdä. :hug:Hyi vittu. Joku mies jä junan alle. Että pitiki nähä se.
Pahaa teki hyvä etten itkua vääntänyt. :hug:voi itku,varmasti aika ikävää nähdä. :hug:
Mää tirautin viime syksynä itkut kun näin ko mies jäi taksin alle. Hyi.Pahaa teki hyvä etten itkua vääntänyt. :hug:
Varmasti tekisi mieli itkeä, onha se varmaan myös traumaatista nähä tuolaista. :|Pahaa teki hyvä etten itkua vääntänyt. :hug:
hyh :|Mää tirautin viime syksynä itkut kun näin ko mies jäi taksin alle. Hyi.
Mä meen kohta käymään postissa. Sitte voi vaikka kahvit juoda.Aika tylssää. Millekkäs alettais?
Kauheeta.. Vaikka varmaan kauheempaa sille ukolle niin ei tee hyvää joutua näkemään tollasta..Hyi vittu. Joku mies jä junan alle. Että pitiki nähä se.
Jep. Oli ilman päätä.Kauheeta.. Vaikka varmaan kauheempaa sille ukolle niin ei tee hyvää joutua näkemään tollasta..
:wave:Heippa!
Ehtisin tähänkin vielä,kauhee härdelli ollut. Pää kipee kun olen myrkkyhajuissa ollut:x tappopuuhissa ollut ja vieläkin aina välillä.
Pitäs vielä tarkistaa et kaikki kamat on pakattu ja sit käydä suihkussa ja lähteä.
KAUHEETA! :xJep. Oli ilman päätä.
En liikuskele siellä päin tänävkl:wave:
Piä hauskaa siellä ja silmät auki. Tiä vaikka miehen löydät.
Niinpä. Tuosta mun lauseesta tuli vitsi mieleen. Liittyy palstaan. :ashamed:KAUHEETA! :x
Jaahas..En liikuskele siellä päin tänävkl
mun tuli päätön mieleen...no väkisinkin!Niinpä. Tuosta mun lauseesta tuli vitsi mieleen. Liittyy palstaan. :ashamed:
No niin.mun tuli päätön mieleen...no väkisinkin!
Jos oot häissä niin mistä tiedät ettei ole samat pileet?En liikuskele siellä päin tänävkl
En ole häissä Siitä tiijänJos oot häissä niin mistä tiedät ettei ole samat pileet?