Kesällä voi vipotella menemään tarvittaessa ilman pikkuhousujakin :xmas:no höpö enhän mä sinne nyt reppu selässä mene kyllä mä nyt ilman vaihtovaatteita menen,tuskin mä siellä rupeen nurkan takana ketään bylsimään.
Kesällä voi vipotella menemään tarvittaessa ilman pikkuhousujakin :xmas:no höpö enhän mä sinne nyt reppu selässä mene kyllä mä nyt ilman vaihtovaatteita menen,tuskin mä siellä rupeen nurkan takana ketään bylsimään.
Ok, mä en lähde mihinkään ilman varavaatteita. Siis jos oon yötä jossain.no höpö enhän mä sinne nyt reppu selässä mene kyllä mä nyt ilman vaihtovaatteita menen,tuskin mä siellä rupeen nurkan takana ketään bylsimään.
en mää elokuussa minnekkään pääseAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30057020:Tuut tänne :hug:.
ookkei, meikä on silloin joka tapauksessa tsadissaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30057053:Tuo sopisi todella hyvin miulle. Aletaanpa tätä suunnittelemaan tarkemmin .
Meinaatteko treffata? Mulla on loma elokuussa. Ja miehellä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30057053:Tuo sopisi todella hyvin miulle. Aletaanpa tätä suunnittelemaan tarkemmin .
Kuka piättelee |Oen mää elokuussa minnekkään pääse
ekkö muista että yritin sua jallittaa viime suvena vastaavassa tilanteessa?Meinaatteko treffata? Mulla on loma elokuussa. Ja miehellä.
Juu. Vara on viisautta.Sitä ei koskaan tiiä, milloin nainen tarttee kortsuja...tilanteita voi tulla yllättäenkin tarjolle...jos vaikka tarttetaan ohjelmanumeroon justhetinyt ilmapalloa :xmas:
siis joo kyl mä otan sinne veljen luo mut en mä sinne hääpaikalle laahaa mitään kun en mä sinne yöks jää. tarkotin vaan et mitä siihen pikkulaukkuun joka tulee juhliin mukaan.Ok, mä en lähde mihinkään ilman varavaatteita. Siis jos oon yötä jossain.
Kyllä kyllä. Rinsessan kanssa jo sovittiin, että elokuun tummana ja samettisena yönä lähdemme kylille. Mukaan vain :kiss:.Meinaatteko treffata? Mulla on loma elokuussa. Ja miehellä.
Muistan kun nyt mainitsit. Mulla on aika huono muisti.ekkö muista että yritin sua jallittaa viime suvena vastaavassa tilanteessa?
mää oon töissä:stick: ja en tykkää sellasista yhen yön reissuista kun sit menee aina yks päivä(yhteen suuntaan) matkaamiseen niin...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30057076:Kuka piättelee |O
Ok, kimppa tapaaminen. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30057084:Kyllä kyllä. Rinsessan kanssa jo sovittiin, että elokuun tummana ja samettisena yönä lähdemme kylille. Mukaan vain :kiss:.
no arvaa meneekö mulla aikaa kun mää täältä asti tuun varta vasten tsadiin?mää oon töissä:stick: ja en tykkää sellasista yhen yön reissuista kun sit menee aina yks päivä(yhteen suuntaan) matkaamiseen niin...
mää oon töissä:stick: ja en tykkää sellasista yhen yön reissuista kun sit menee aina yks päivä(yhteen suuntaan) matkaamiseen niin...
mut sulla on aina joku pisnes matka niin voit yhdistää siihen sit huvin. mulla oo ees tuttuja siellä kenen luokse vois änkeä kylään siksi aikaa ja hotlat maksaa ihan liikaa.no arvaa meneekö mulla aikaa kun mää täältä asti tuun varta vasten tsadiin?
tusee :ashamed:mut sulla on aina joku pisnes matka niin voit yhdistää siihen sit huvin. mulla oo ees tuttuja siellä kenen luokse vois änkeä kylään siksi aikaa ja hotlat maksaa ihan liikaa.
ötyjä routsikka:kiss:Vai jotta ylilennollista valvontamissiota pukkais ....
No. Enpä osaa sanoa vielä mitn, riippuu ja vallankin roikkuu... Pitää kattoa lähempänä.
Mutta. Nyt mä lähden häätämään tämän päiväiset napanöyhtäset pois ja sitten luen muutaman rivisen Pancolia ja luultavasti könähdän mitä mielenkiintoisempaan asentoon...mikä vaihtuu yön aikana urakalla...ja huomenissa herään hehkeenä ja herkistyneenä :snotty:
Eli - hyyveli yytelit kaikille :kiss:
Tuut mukaan ehdottomasti :kiss:.Vai jotta ylilennollista valvontamissiota pukkais ....
No. Enpä osaa sanoa vielä mitn, riippuu ja vallankin roikkuu... Pitää kattoa lähempänä.
Mutta. Nyt mä lähden häätämään tämän päiväiset napanöyhtäset pois ja sitten luen muutaman rivisen Pancolia ja luultavasti könähdän mitä mielenkiintoisempaan asentoon...mikä vaihtuu yön aikana urakalla...ja huomenissa herään hehkeenä ja herkistyneenä :snotty:
Eli - hyyveli yytelit kaikille :kiss:
säähän järkkäät sit mut samaan hotlahuoneeseen virman piikkiintusee :ashamed:
mulla on tosiaan saumoja järjestellä työjuttuja samaan saumaan niin pääsen kuittaamaan lentoliput ja hotellin ns. virman piikkiin
nou proplemssäähän järkkäät sit mut samaan hotlahuoneeseen virman piikkiin
Jahas, firman piikkiin sano Hartikainennou proplems