No katos kun se just tuosta multa puuttuikin ....nim. olikohan ne kotiavaimet mukana ja ulko- ovi loksahti just kiinni :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056943:Ehkä kotiavaimet.... mutta isolla ehkällä
No katos kun se just tuosta multa puuttuikin ....nim. olikohan ne kotiavaimet mukana ja ulko- ovi loksahti just kiinni :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056943:Ehkä kotiavaimet.... mutta isolla ehkällä
Ylhäällä tulikin jo hyvät vinkit .Ai niin Siitä minkä la otan sinne häihin.
Eiköhän tuota voisi uskaltaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056955:Lähdemme uudestaan juomien valvontakierrokselle. Kuka uskaltaa lähteä matkaan mukaan :xmas:.
Oiskohan kenelläkään tarjota yösijaa :saint:.No katos kun se just tuosta multa puuttuikin ....nim. olikohan ne kotiavaimet mukana ja ulko- ovi loksahti just kiinni :snotty:
No tuskin herkistyn,korkeintaan itken itteni vuoksi...Juu,pieni peili ja joku ehostusjuttu,jep. taksirahaa en tarvii kun on kyyti mennen tullen. Kortsuja:O no eikai nyt sentäs! ja mistä mä kossumatin nyt taion,ei ole sellasta. Niin ja kotiavaimia en tarvitse kun en ole kotiin tulossa. Tai on ne mukana muttei häissä.Ai sinne hääjuhliinko? No nessut tietty, kun sitä herkistyy kuitenkin, vaikka kovana päättää ettei...Ja sitten huultapunaa tai -kiiltoa. Varuiksi ainakin taksirahan verran ja pikkasen päälle. Ja kossumatti ja kortsuja.
Eiköhän noilla irtoo juhlat !
Ja mukaan vain :kiss:. Öitä.Miekin haluan kierrokselle!!!
Nonni, NYT meen nukkuu
meinaatko että pissin housuun?Tarvittava kosmetiikka, vaihtovaatteita jos vaikka sattuu tarviimaan. Esim. alkkarit.
..ja paino kohdalla yö- sijaa :snotty:....aamulla aikaseen pitää pirun äkkiä hilpasta hitoksiin, muutoin voi muuttua painajaiseksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056979:Oiskohan kenelläkään tarjota yösijaa :saint:.
:veiv:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056955:Lähdemme uudestaan juomien valvontakierrokselle. Kuka uskaltaa lähteä matkaan mukaan :xmas:.
Voi ne kostua muutenkinmeinaatko että pissin housuun?
Sitä ei koskaan tiiä, milloin nainen tarttee kortsuja...tilanteita voi tulla yllättäenkin tarjolle...jos vaikka tarttetaan ohjelmanumeroon justhetinyt ilmapalloa :xmas:No tuskin herkistyn,korkeintaan itken itteni vuoksi...Juu,pieni peili ja joku ehostusjuttu,jep. taksirahaa en tarvii kun on kyyti mennen tullen. Kortsuja:O no eikai nyt sentäs! ja mistä mä kossumatin nyt taion,ei ole sellasta. Niin ja kotiavaimia en tarvitse kun en ole kotiin tulossa. Tai on ne mukana muttei häissä.
En ny sentään. Mä ottaisin alkkarit, sukat, rintsikat ja pari paitaa.meinaatko että pissin housuun?
Tuut tänne :hug:.heti jos joku rupee väsää tänne jonkun valvonta kierroksen niin ilmottaudun mukaan. epäreilua tollanen et ootte siellä keskenänne kaikki:stick:
Niin voi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30057010:Voi ne kostua muutenkin
eihän ne nyt mahu pieneen laukkuun jota kannan siellä mukana ja mitään isoa laukkua en ota kun muutenkin auto täynnä.En ny sentään. Mä ottaisin alkkarit, sukat, rintsikat ja pari paitaa.
no on semmosta sattunu :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30057010:Voi ne kostua muutenkin jos sattuu että ruutis astuu sisään
Elokuussa joku viikonloppu. Loppupuolella todennäköisesti.:veiv:
Ei kai ne basiliskot useasti samaan kohteeseen iske :O.Eiköhän tuota voisi uskaltaa.
Jos vaan ei tauti taas kaada petiin.
reppu?eihän ne nyt mahu pieneen laukkuun jota kannan siellä mukana ja mitään isoa laukkua en ota kun muutenkin auto täynnä.
no on semmosta sattunu :ashamed:
15. pv oisin maisemissaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30057029:Elokuussa joku viikonloppu. Loppupuolella todennäköisesti.
no höpö enhän mä sinne nyt reppu selässä mene kyllä mä nyt ilman vaihtovaatteita menen,tuskin mä siellä rupeen nurkan takana ketään bylsimään.reppu?
Tuo sopisi todella hyvin miulle. Aletaanpa tätä suunnittelemaan tarkemmin .15. pv oisin maisemissa