The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sitä ei koskaan tiiä, milloin nainen tarttee kortsuja...tilanteita voi tulla yllättäenkin tarjolle...jos vaikka tarttetaan ohjelmanumeroon justhetinyt ilmapalloa :xmas:
Juu. Vara on viisautta.

Aikas monet häät soittaneena voin kans sanoa, et ei o kerta eikä kaks milloin porukkaa on lähteny vallan muihin osoitteisiin kuin sovittuihin kyyteihin.
 
Vai jotta ylilennollista valvontamissiota pukkais :p....

No. Enpä osaa sanoa vielä mitn, riippuu ja vallankin roikkuu... Pitää kattoa lähempänä.

Mutta. Nyt mä lähden häätämään tämän päiväiset napanöyhtäset pois ja sitten luen muutaman rivisen Pancolia ja luultavasti könähdän mitä mielenkiintoisempaan asentoon...mikä vaihtuu yön aikana urakalla...ja huomenissa herään hehkeenä ja herkistyneenä :snotty: :D

Eli - hyyveli yytelit kaikille :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: krut ja tinkuliini
Vai jotta ylilennollista valvontamissiota pukkais :p....

No. Enpä osaa sanoa vielä mitn, riippuu ja vallankin roikkuu... Pitää kattoa lähempänä.

Mutta. Nyt mä lähden häätämään tämän päiväiset napanöyhtäset pois ja sitten luen muutaman rivisen Pancolia ja luultavasti könähdän mitä mielenkiintoisempaan asentoon...mikä vaihtuu yön aikana urakalla...ja huomenissa herään hehkeenä ja herkistyneenä :snotty: :D

Eli - hyyveli yytelit kaikille :kiss:
ötyjä routsikka:kiss:
 
Vai jotta ylilennollista valvontamissiota pukkais :p....

No. Enpä osaa sanoa vielä mitn, riippuu ja vallankin roikkuu... Pitää kattoa lähempänä.

Mutta. Nyt mä lähden häätämään tämän päiväiset napanöyhtäset pois ja sitten luen muutaman rivisen Pancolia ja luultavasti könähdän mitä mielenkiintoisempaan asentoon...mikä vaihtuu yön aikana urakalla...ja huomenissa herään hehkeenä ja herkistyneenä :snotty: :D

Eli - hyyveli yytelit kaikille :kiss:
Tuut mukaan ehdottomasti :kiss:.

Nuku makoisasti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä