ikiuni
Ollaaks kavereita?Ahh, kauhuleffa,herkkulautanen, karkkia ja mä tein greippilonkerosta mansikkalonkeroa
Päällä vaan pikkarit ja pitkä t-paita. Ihanuutta !
Ollaaks kavereita?Ahh, kauhuleffa,herkkulautanen, karkkia ja mä tein greippilonkerosta mansikkalonkeroa
Muuten kuulostaa oikein hyvältä, mut toi leffa tarttis vaihtaa johki romattiseen hömppäänAhh, kauhuleffa,herkkulautanen, karkkia ja mä tein greippilonkerosta mansikkalonkeroa
No miksei se yritä ny prkl.Yrittänyttä ei laiteta
Oikein naisenergistä, ihanaa iltaa sinulle :kiss:! Nauti!Mä lähden nyt kuunteleen eriniä ja teräsniskaa :heart:
Mukavaa iltaa kaikille :kiss:
Niinpä :heart:Oikein naisenergistä, ihanaa iltaa sinulle :kiss:! Nauti!
:heart:Ikiuni, Joo ollaan kavereita :heart:
:hug:En uskalla! En soittaa sinne kouluun enkä ees ajatella autokouluun ilmottautumista..:ashamed: Noloa ja typerää tämmönen.
Ja seuraavaksi sitten alan surkuttelemaan itteeni ihan yleisesti ottaen niin ennen sitä on hyvä poistua palstalta..:ashamed::'(
Toki toki, ja tuon kun muistaa että ne osaa kans ihan samalla tavalla pieriä ja pjaiskoa kuin itekin, niin nöy hätämää tunnen melko isojaki herroja ja voin sanoa että ei ne oo sen kummempia kuin me muutkaan
useimmat on face-to-face tosi kivoja ja samoin puhelimessa
niimpä, harva on lopulta syntyny isoksi herraksiToki toki, ja tuon kun muistaa että ne osaa kans ihan samalla tavalla pieriä ja pjaiskoa kuin itekin, niin nöy hätä
...eli summa summarum - ainakin meiltä kahdelta lähtee ihkusen suuntaan napakat myötätuulen kannattelemat onnen potkut sievälle persamukselle! *pläts*niimpä, harva on lopulta syntyny isoksi herraksi
kyllä ne nuoruudestaan muistaa mimmosta on olla tavis
Huomasin ja vastaan ko ehin. Oon kuskina ja vähän uloketta kasvattelen otsaani tän touhun kanssa.Pitkäkaula! Sulle on postia:attn:
Juu,ok. Ei mikään hoppu ajattelin vaan huudella et jos et vaikka hoksaa huomata.Huomasin ja vastaan ko ehin. Oon kuskina ja vähän uloketta kasvattelen otsaani tän touhun kanssa.
:wave:- jestas, että sä jaksat olla tähän aikaankin vielä niin ihanan säpäkkänä ja asiallisen näköisenäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056576:iltaa
köpsis on aina niin säpäkkä:wave:- jestas, että sä jaksat olla tähän aikaankin vielä niin ihanan säpäkkänä ja asiallisen näköisenä
Noidilla on säpäkät liemet:wave:- jestas, että sä jaksat olla tähän aikaankin vielä niin ihanan säpäkkänä ja asiallisen näköisenä
Kiitos..luulisin, vaikken mie oikeen potkimisesta tykkää....eli summa summarum - ainakin meiltä kahdelta lähtee ihkusen suuntaan napakat myötätuulen kannattelemat onnen potkut sievälle persamukselle! *pläts*
No nih, tehtävä suoritettu !
Mmmmm-m! :heart:....muikea mimmi mieleenpainuu, makeitten muiskautuksien murunenköpsis on aina niin säpäkkä