The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
En uskalla! En soittaa sinne kouluun enkä ees ajatella autokouluun ilmottautumista..:ashamed: Noloa ja typerää tämmönen.
Ja seuraavaksi sitten alan surkuttelemaan itteeni ihan yleisesti ottaen niin ennen sitä on hyvä poistua palstalta..:ashamed::'(
 
En uskalla! En soittaa sinne kouluun enkä ees ajatella autokouluun ilmottautumista..:ashamed: Noloa ja typerää tämmönen.
Ja seuraavaksi sitten alan surkuttelemaan itteeni ihan yleisesti ottaen niin ennen sitä on hyvä poistua palstalta..:ashamed::'(
:hug:

Tiiätkö mitä, mä oon monet kerrat, kun tässä matkan varrella on pitänyt soitella vaikka minkälaisiin paikkoihin ja on pitänyt jutella vaikka minkälaisen herrantekeleen (mukamas :D) kanssa, niin mä olen tehnyt ihan peilin - !!! - edessä harjotteita. Miettinyt mitä sano ja miten esitellä itteni ja sitä treenannu ja sössöttäny ja - rokan nielemisen jälkeen tarttunut tositoimiin. Kerran se vaan kirpasee, ja mitä hiton väliä jos menee sanat sekaisin - ei niin mitään. Voisit vaikka oikeesti yllättyä ja isosti :)!

Ja sinne autokouluun tartte mitään soittaa, jos teillä on semmonen siinä likellä - menet käymään siellä ihan ite ja kyselet että milloin alkais seuraava kurssi, tässä ois uus kuski syntymäisillään :).

Kyllä uskallat ja osaat ihkunen!
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Mulle tulikin heti ekalle lomapäivälle ohjelmaa,herätys aikasin ja pitkä päivä siitä tulee. Äipykkä joutuu käsileikolle niin menen sen seuraneidiks.No pääsen mä operaation aikaan sit shoppailee kun ei mua siellä just sillon tarvita. Alkaahan se loma noinkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä